اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف زرند خبر داد

ثبت 5 مورد وقف در زرند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 موقوفه در این شهرستان به ثبت رسیده که دو مورد به فعالیت‌های قرآنی اختصاص داده شده است.

ثبت 5 مورد وقف در زرند

علی حسنی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: یکی از خیران زرند با مراجعه به اداره اوقاف این شهرستان شش دانگ یک باب منزل مسکونی به مساحت 360 متر مربع و زیر بنای 85 متر مربع در روستای باب تنگل را وقف فعالیت‌های قرآنی کرد.

وی ارزش وقف مذکور را افزون بر 105 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: حسین علی‌زاده واقف زرندی این ملک را که توسط فرزند مرحومش ساخته شده بود را وقف کرد تا ثواب و اجر و پاداش آن عاید آن مرحوم شود.

حسنی‌نژاد خاطرنشان کرد: ملک وقف شده در اختیار خانه قرآنی ثامن‌الحجج (ع) قرار گرفت و تولیت آن نیز به دهیاری و مسئول خانه قرآنی روستای باب تنگل قرار داده شده است.

وی ترویج و آموزش علوم قرآنی را یکی از ضروریت‌های جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: در شهرستان زرند وقف بر فعالیت‌های قرآنی کمتر انجام می‌شود و این امر اوقاف شهرستان را در زمینه اجرای برنامه‌های قرآنی با مشکل مواجه کرده است.

حسنی‌نژاد با بیان اینکه هزینه‌های فعالیت‌های قرآنی از محل موقوفات ثبت شده در این زمینه پرداخت می‌شود، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج موقوفه در این شهرستان به ثبت رسیده که دو مورد به فعالیت‌های قرآنی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول