اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تهران:

هیچ پروژه نیمه کاره و متوقفی در شهرداری نداریم

خبرگزاری فارس: شهردار تهران گفت: علی‌رغم وجود تمام مشکلاتی که در جامعه است، همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا پروژه‌ای بر زمین نمانده و نیمه کاره رها نشود.

هیچ پروژه نیمه کاره و متوقفی در شهرداری نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم بهره‌برداری از 90 واگن جدید متروی تهران با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از مسئولان ذیربط در محل کارخانه واگن سازی در باقرشهر برگزار شد.

محمد باقر قالیباف با اشاره به تاثیر دینداری بر زندگی فرد و جامعه اظهار داشت: هرگاه شروع کاری با معنویت و عقلانیت همراه باشد، هرگز ابتر و ناقص نمی‌ماند و این دو ابزار بهترین وسیله انسان برای مقابله با مصائب و مشکلات است و اگر شخصی از این دو عامل به درستی استفاده کند، هرگز طعم تلخ شکست را نمی‌چشد. 

شهردار تهران در ادامه بیان کرد: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با به‌کارگیری درست دین و عقل توانستند برای کشور عزیزمان حماسه‌های زیادی بیافرینند.

وی تصریح کرد: اگر کسی به معنویت و عقلانیت در انجام امور تمسک کند، در همه کارها موفق و پیروز می‌شود و هیچ کاری ناقص نمی‌ماند هر چند در همه وظایف و مسئولیت‌ها مشکلات و سختی‌های زیادی وجود دارد.

قالیباف با اشاره به مشکلات موجود در شهر اظهار داشت: مردم تهران مطمئن باشند فراز و نشیب موجود، وقفه‌ای در مسیر پیشرفت و عدالتی که امروز در تهران شروع شده، ایجاد نمی‌کند و اگر مشکلی هست برای ماست.

شهردار تهران ادامه داد: در ماه‌های اخیر مشکلات بسیاری برای ترخیص واگن‌های جدید از گمرک وجود داشت و به اجبار تمام اعتبار و هزینه واگن‌های ترخیصی را از بودجه شهرداری پرداخت کردیم، اما اجازه ندادیم واگن‌ها در گمرک توقیف شوند و در حال حاضر شاهد هستیم که این واگن‌ها وارد خطوط شدند و به لطف خداوند در صدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد دیگری اتوبوس و واگن‌های جدید مترو را خریداری کرده و وارد خطوط کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات هیچ تاثیری در روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری تهران ندارد، یادآور شد: علی‌رغم وجود تمام مشکلاتی که در جامعه است همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا پروژه‌ای بر زمین نماند و نیمه کاره رها نشود، همان طور که هیچ پروژه عمرانی از پروژه‌های چند صد میلیارد تومانی گرفته مانند بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه آزادگان، دریاچه مصنوعی چیتگر و ... تا پروژهای کوچک محلی مانند آسفالت معابر‌، پروژه‌های فرهنگی هیچ یک متوقف نشده است و مسئولان و همکاران ما با جدیت در حال احداث و تکمیل طرح‌ها هستند که امیدواریم با دعای مردم و معنویت و عقلانیت و تلاش تمام کسانی که در بدنه مدیریت شهری هستند بتوانیم کارها را پیش ببریم.

قالیباف افزود: در طول تمام سال‌های مدیریت بنده مترو و هزینه‌های ناشی از آن یکی از عمده‌ترین مشکلات شهرداری بوده است و تمام تلاش خود را برای توسعه خطوط مترو و حمل و نقل عمومی بکار می‌بندیم تا موجبات جلب رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

شهردار تهران با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ابراز داشت: از دوران دفاع مقدس آموختیم باید تمام کارها با عقلانیت و  معنویت پیش رود و شهدا جان خود را فدا کردند تا ما بمانیم و بتوانیم خوب زندگی کنیم که امید است در مسیرهای رشد و تعالی و اسلام بتوانیم به درستی حرکت کنیم.

وی در ادامه با بیان اقدامات شهرداری تهران در آستانه سال تحصیلی جدید تاکید کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید اقدامات بسیاری برای استقبال از مهر انجام شده است که می‌توان برای نمونه به افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

قالیباف در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم خدمات مطلوبی برای دانشجویان و دانش‌آموزان عرضه کرده باشیم.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول