اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

ثبت هشتمین وقف رفسنجان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان گفت: هشتمین وقف جدید در سال 91 با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی، هنری و ورزشی به ثبت رسید.

ثبت هشتمین وقف رفسنجان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هشتمین وقف جدید در سال 91 با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی، هنری و ورزشی به ثبت رسید و عباس جمعه محمدآبادی واقف این وقف ارزشمند است.

وی افزود: این خیر با حضور در اداره اوقاف شهرستان رفسنجان اقدام به وقف قطعه زمینی به مساحت 142 متر مربع در شهرک شهید طالبی جنب روستای احمدآباد رضوی شهرستان رفسنجان کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان ارزش این وقف را بالغ بر یک ‌میلیارد ریال برآورد کرد و بیان داشت: این خیر ملک خود را با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی با عنوان کانون فرهنگی، هنری، ورزشی حضرت ابوالفضل(ع) وقف کرد و تولیت آن را در زمان حیات شخصاً عهده‌دار خواهد بود و پس از آن به اداره اوقاف رفسنجان واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وقف بر برنامه‌های قرآنی، ورزشی و فرهنگی از ارزشمندترین نمونه‌های وقف نوین محسوب می‌شود که واقفان با قدم نهادن در این عرصه در رشد و اعتلای جامعه اسلامی سهیم می‌شوند.

محمدزاده این وقف را هشتمین وقف به ثبت رسیده در سال جاری در شهرستان رفسنجان عنوان کرد و افزود: این وقف نخستین وقفی است که در سال 91 با هدف ترویج قرآن صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول