اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از طلاب و بسیجیان اراکی

سریال بیدارباش واقعیت‌های اجتماعی زمان جنگ را نادیده گرفته است

خبرگزاری فارس: جمعی از طلاب و بسیجیان اراکی در پیامی اظهار داشتند: سریال بیدارباش به بهانه طنز بسیاری از واقعیت‌های اجتماعی زمان جنگ را نادیده گرفته است.

سریال بیدارباش واقعیت‌های اجتماعی زمان جنگ را نادیده گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این پیام که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آمده است: متاسفانه بی‌مهری‌هایی که سال‌هاست در سیمای کشور نسبت به نهادهای انقلابی به ویژه بسیج، این شجره طیبه امام(ره) در جریان است، آرام آرام در صدا و سیمای ما نیز رواج پیدا کرده و مثل اینکه برای شاد کردن مردم راهی جز به سخره گرفتن مردان پاکی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، وجود ندارد.

در این پیام آمده است: این روزها به مناسبت هفته دفاع مقدس سریالی به نام بیدارباش از شبکه اول سیما در حال پخش است که به بهانه طنز بسیاری از واقعیت‌های اجتماعی زمان جنگ را نادیده گرفته و متاسفانه مثل بسیاری از سریال‌های هم شکل خود، سطحی‌نگری و ابتذال‌گویی تنها مشخصه آن است.

این پیام می‌افزاید: نشان دادن بسیجی‌های ساده‌لوحی که صرفا به خاطر جو آن زمان حال و هوای مذهبی پیدا کرده‌اند و هیچ مبنای عقیدتی برای عقاید خود ندارند از ظلم‌های بزرگی است که این روزها با بودجه‌های دولتی در حق مردان پاک آن دوران انجام می‌شود.

در بیانیه بسیجیان اراکی آمده است: نکته مهم و تلخ این است که از جان گذشتن به خاطر اسلام هیچ‌گاه در مخیله بازیگران این سریال نیامده است و به همین خاطر است که به راحتی این مسائل ارزشی را به سخره می‌گیرند و بسیجیان را انسان‌هایی نادان و ریاکار معرفی می‌کنند.

این بیانیه تاکید می‌کند: ای کاش کارگردانان سینما به سراغ متن‌های محکمی مثل کتاب دا و پایی که جا مانده و... می‌رفتند تا حقایق جنگ را آن گونه که هست بیان کنند و ای کاش پول‌های بیت‌المال را صرف فیلم‌های ضد ارزشی نمی‌کردند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول