اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رحیم‌پور ازغدی:

فرهنگ غرب خشن‌ترین فرهنگ است / تلفیق جنسی بزرگ‌ترین شاخصه غربی‌های سکولار

خبرگزاری فارس: عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب گفت: فرهنگ غرب، خشن‌ترین فرهنگ است و این در حالی است که به سبب خشونت و وحشی‌گری 60 درصد از مردم آمریکا در منازل خود اسلحه نگهداری می‌کنند و 40 درصد از محصلان برای رفتن به مراکز تحصیلی با خود سلاح حمل می‌کنند.

فرهنگ غرب خشن‌ترین فرهنگ است / تلفیق جنسی بزرگ‌ترین شاخصه غربی‌های سکولار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حسن رحیم‌پور ازغدی پیش از ظهر امروز در مراسم مقابله با اهانت‌گران به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در مسجد صنعت‌گران مشهد، اظهار کرد: جهانیان باید این واقعیت را بپذیرند که امروز پیوستن غیر مسلمانان به دین اسلام بسیار گسترش پیدا کرده است این درحالی است که در بین مسلمانان نیز پیوستن به مذهب تشیع افزایش یافته است و در این خصوص باید ایران اسلامی نیز هوشیارانه عمل کند و دقت عمل کافی را داشته باشد.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه به هر میزان توطئه و اهانت به اسلام بیشتر می‌شود گرایش افراد نیز به اسلام افزایش یافته است، گفت: اما این دلیل نمی‌شود که ما منتظر توطئه بنشینیم و فعالیتی نداشته باشیم در حقیقت باید لحظه به لحظه به فکر گسترش دین اسلام باشیم.

عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب تشریح کرد: بسیار جالب است که دشمنان با شاه ایران و صدام حسین تقیه کردند اما با امام خمینی(ره) حاضر به تقیه نشدند و این در حالی بود که امام راحل می‌فرمودند حکومت نسبتاً اسلامی است؛ امروز باید نگاه تمدن‌ساز امام خمینی(ره) و انتظار برای عدالت اجتماعی به صورت جدی پیگیری شود.

وی عنوان کرد: افرادی که در زمان هشت سال دفاع مقدس حاضر به جبهه رفتن نشدند اگر در زمان امام حسین(ع) هم بودند به حمایت ایشان برنمی‌خواستند همچنین هنگام ظهور امام زمان(عج) نیز این افراد فعالیتی نخواهند داشت.

امام خمینی(ره) مفهوم اسلام واقعی را با ابعاد عرفانی و انسان‌ساز معرفی کرد

رحیم‌پور ازغدی گفت: امام راحل مفهوم اسلام واقعی را با ابعاد عرفانی و انسان‌ساز آن به جوامع کنونی معرفی کردند.

پژوهشگر حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: جامعه علوی هیچ‌گاه نمی‌تواند در برابر استکبار و بی‌عدالتی سکوت کند اما افراد فرو مایه و پست در برابر چنین ظلم‌هایی سکوت و روش تحمل‌پذیری را برمی‌گزینند.

وی ادامه داد: در مقابل استکبار، استبداد، اشغال سرزمین مسلمانان، تجاوز به نوامیس مسلمانان سکوت کردن عملی غیر قابل گذشت است؛ باید ریشه شر در جوامع خشکیده شود.

رحیم‌پورازغدی تصریح کرد: جریان اهانت به اسلام از سلمان رشدی شروع نشده است و با ساخت فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نیز به پایان نمی‌رسد زیرا این قضیه دارای خطوط ثابتی برای حمله و تحریف شخصیت پیامبر اسلام(ص) است.

عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب با بیان اینکه حضرت محمد(ص) شریف‌ترین پیامبر و خاتم پیامبران است، یادآور شد: صهیونیست اتاق فکری برای اهانت به دین مقدس اسلام تشکیل داده است و در این تشکیلات اشخاصی کاملاً بی‌دین حضور دارند.

وی افزود: یکی از اهداف صهیونیست‌ها از این‌گونه رفتار ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است و قصد دارند جنگ شیعه و سنی را به‌راه بیندازند همچنین مطرح کردن شایعه ترویج امپراطوری تشیع در جهان و ایجاد هراس بین اعراب و ترکیه از دیگر اقدامات آنان است.

رحیم‌پورازغدی با اشاره به اینکه اهانت به اسلام از قرون وسطی تاکنون رخ داده است تصریح کرد: سال‌های گذشته کاریکاتوری در هلند و دانمارک با موضوع خشونت در اسلام و مسائل جنسی مطرح شد به همین سبب سمیناری از جانب مسیحیان و مسلمانان برای پاسخ‌گویی به این اعمال اهانت‌آمیز به ادیان تشکیل شد و از طراحان این کاریکاتور دعوت شد تا دلایل و مستندات خود برای  کشیدن این کاریکاتور را بیان کنند اما هیچ کدام قدرت دفاع از رفتارشان را نداشتند و در این مراسم حاضر نشدند.

وی افزود: جهانیان باید بدانند هرگاه اهانتی به دین اسلام می‌شود و این هجمه‌ها افزایش می‌یابد در مقابل این عمل گرویدن افراد به دین اسلام و حمایت از اسلام ناب محمدی نیز گسترش می‌یابد.

فرهنگ غرب خشن‌ترین و از نظر مسائل جنسی کثیف‌ترین فرهنگ است

پژوهشگر حوزه و دانشگاه عنوان کرد: فرهنگ غرب، خشن‌ترین فرهنگ است؛ همچنین از نظر مسائل جنسی نیز کثیف‌ترین فرهنگ را دارد؛ این در حالی است که به سبب خشونت و وحشی‌گری 60 درصد از مردم آمریکا در منازل خود اسلحه نگهداری می‌کنند و 40 درصد از محصلان برای رفتن به مراکز تحصیلی با خود سلاح حمل می‌کنند.

وی گفت: وحشی‌ترین تمدن در غرب است و کشتاری که غربی‌ها به‌راه انداخته‌اند در تاریخ بی‌سابقه است حتی چنگیزخان نتوانست یک دهم این افرادی که غرب از بین برده است را از بین ببرد.

رحیم‌پور ازغدی تاکید کرد: غرب به فساد آلوده است و بزرگ‌ترین شاخصه غربی‌های سکولار می‌تواند تلفیق جنسی باشد زیرا حتی در کلیساها پیوند همجنس گرایان مشاهده می‌شود‌.

عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب با بیان اینکه 70درصد فرزندان در اروپا پدران‌شان نامعلوم است، اظهار کرد: 30 درصد از فرزندان کشورهای اروپایی توسط اعضای خانواده خود مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.

وی افزود: دین اسلام هم با محرومیت جنسی مخالف است  و هم با ترویج فساد اخلاقی و جنسی مخالف است.

مسیحیان در کشورهای اسلامی از جمله پاک‌ترین مسیحیان جهان هستند

رحیم‌پورازغدی تصریح کرد: مسیحیانی که در کشورهای اسلامی قراردارند از پاک‌ترین مسیحیان هستند زیرا از لحاظ فرهنگی به اسلام بسیار نزدیک هستند.

پژوهشگر حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امروز اگر فردی در اروپا سوالی در مورد چگونگی و تعداد کشته‌های هولوکاست مطرح کند دستگیر می‌شود و آزادی بیان در این کشورها وجود ندارد این در حالی است که در روزهای اخیر پس از سخنرانی سید حسن نصرالله فیسبوک ایشان فیلتر شده است همچنین در هنگام اعتراض‌های مردمی در انگلیس فیسبوک قطع شد.

وی گفت: چرا قانونی وضع نمی‌شود تا توهین‌کنندگان به ادیان محاکمه شوند؛ برخی افراد نمی‌خواهند جهانیان چهره واقعی پیامبر را بشناسند به همین سبب به شعور بشریت توهین می‌کنند.

رحیم‌پور ازغدی خاطر نشان کرد: یهودیان حتی به پیامبران بنی‌اسرائیل رحم نکردند،کامل‌ترین فرد در عشق و عدالت پیامبر اسلام(ص) است.

عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب با انتقاد از مسلمانان گفت: ما نسبت به ترویج و شناساندن شخصیت پیامبر اسلام(ص) به جهان کوتاهی کرده‌ایم زیرا از پیامبر شخصیتی کلیشه‌ای و محدود ساخته‌ایم در منبرها نیز گسترش در این رابطه مشاهده نمی‌شود اما پیامبر متعلق به تمام افراد و همه نقاط دنیا است؛ دشمنان کوتاهی ما را در این زمینه پیدا کردند و به آن می‌پردازند و باید به‌طور دقیق با آنان مبارزه کنیم.

غرب به دنبال حذف موضوع جهاد از کتاب‌های مسلمانان است

وی تاکید کرد: غرب از یک سو به دنبال حذف موضوع جهاد از کتاب‌های مسلمانان است و از سوی دیگر به دنبال دستیابی و تجهیز خود به انواع سلاح‌ها برای کشتار انسان‌هاست و در این رابطه باید مسلمانان هوشیار باشند.

رحیم‌پور ازغدی یادآور شد: دین اسلام در فرهنگ رفتاری می‌گوید باید به بهترین روش ممکن با سایر ادیان و فرقه‌های دینی در جوامع برخورد شود.

عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب افزود: ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام(ص) از موضع ضعف دشمنان اسلام به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای مقابله با چنین رفتارهایی باید به آگاهی‌های سیاسی، اسلامی مجهز شویم زیرا در یک نبرد واقعی اما در قالبی جدید قرار داریم.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به سخنان شهید مطهری گفت: شهید مطهری برخلاف بسیاری از افراد هنگامی که اهانت به اسلام را می‌شنید خوشحال می‌شد زیرا معتقد بود هر حمله‌ای سبب می‌شود ابعاد تازه‌ای از اسلام نمایان شود.

پژوهشگر حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: انگلیس به انقلابیون دنیا می‌گوید انقلاب به روش امام خمینی درست نیست و باید به روش گاندی در برابر استبداد از تحمل استفاده کرد؛ غربی‌ها امروز بیش از هر زمان دیگر به ترویج این تفکر می‌پردازند اما گاندی خود گفته است که ما انقلاب هند را از حسین بن علی(ع) الهام گرفته‌ایم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول