اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

اهانت کنندگان به ساحت نبی مکرم اسلام باید مجازات شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به پخش فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، ضمن محکوم کردن این اقدام دشمنان خواستار برخورد قاطع با عوامل و دست‌اندرکاران این فیلم شد.

اهانت کنندگان به ساحت نبی مکرم اسلام باید مجازات شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان با اشاره به تز جدایی دین از سیاست در اوایل شکل‌گیری و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی توسط عده‌ای در داخل کشور اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان پایه‌گذار مکتب انقلاب اسلامی با رد این تز و تاکید بر شکل‌گیری حکومتی متکی بر دین و سیاست یعنی جمهوری اسلامی به همگان فهماند که دین و سیاست می‌توانند به نحو شایسته‌ای در اداره جامعه تاثیر‌گذار باشند.

وی افزود: امروز به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری کشتی انقلاب اسلامی توانسته از طوفان‌های سهمگین توطئه، تهدید، ترور و تحریم به سلامت عبور کرده و موج اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی را در کشورهای مسلمان، اروپایی و آمریکایی ایجاد کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به پخش فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در اینترنت ضمن محکوم کردن این اقدام دشمنان خواستار برخورد قاطع با عوامل و دست‌اندرکاران آن شد.

وی افزود: این اقدام باعث جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان اقصی نقاط جهان اسلام شد و عقب‌نشینی دشمنان را به دنبال داشت و ثابت کرد که دشمنان نمی‌توانند با هر حیله و ترفندی علیه جهان اسلام، مسلمانان به ویژه جایگاه رفیع نبوت را مورد هتک حرمت قرار دهند.

بامری در پایان از زحمات مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان در زمینه صدور سند مالکیت اراضی ملی و جزایر، ایجاد سیستم الکترونیکی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور مرتبط با ثبت اسناد و املاک تشکر کرد و این اقدامات را گام مهم و ارزنده‌ای در تحولات و مسیر توسعه استان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و امنیتی دانست.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول