اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نهبندان:

دفاع از ولایت مهم‌ترین ویژگی حضرت معصومه (س) است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: عصمت و دفاع از ولایت مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت معصومه (س) است.

دفاع از ولایت مهم‌ترین ویژگی حضرت معصومه (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، حسن غفوری‌فرد با حضور در مرکز آتیه نهبندان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران اظهار کرد: نقش  زنان و دختران در جامعه همیشه بارز، پر رنگ و مهم بوده است.

وی ادامه داد: دختران جامعه امروز باید همانند حضرت معصومه (س) یار و یاور ولایت و ولی خود باشند و همانند آن حضرت عصمت و دفاع از ولایت را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

سرپرست فرمانداری نهبندان به اهمیت و ضرورت روز دختران اشاره کرد و افزود: باید به وضعیت دختران در تمامی زمینه‌ها توجه کرد و برای اصلاح و بهبود برخی از رفتارهای نادرست به عزم و اهتمام ملی نیازمند هستیم.

غفوری‌فرد یادآور شد: زمینه حرکت‌های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای توسعه و بهبود زندگی دختران مهم و اساسی است.

وی تصریح کرد: بی توجهی به زنان و دختران با توجه به سرعت تحولات حوزه مسائل زنان و دختران، ممکن است زیان‌های فرهنگی اجتماعی بزرگی را به همراه داشته باشد.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان اظهار کرد: ایجاد نشاط روحی و اجتماعی میان زنان و دختران از اهداف مهم و پیش‌روی کمیته امور بانوان شهرستان محسوب می‌شود.

سعیده شاه‌بیکی گفت: برای سال جاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوعی که سبب نشاط روحی و روانی و ایجاد انگیزه میان زنان و دختران می‌شود را در اولویت‌های کاری این کمیته قرار داریم.

وی، حضرت معصومه (س) را به عنوان بهترین الگو برای زنان و دختران جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: با الگوگیری از این بانوی بزرگوار می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ در زندگی دنیا و آخرت دست یابیم.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول