اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت معصومه صورت گرفت

تجلیل از 100 دختر نمونه شهرستان زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) از 100 دختر نمونه شهرستان زهک در زمینه حفظ و قرائت قرآن تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از 100 دختر نمونه شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد دهمرده روز گذشته در مراسم جشنی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و فرا رسیدن روز دختر در هیئت فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان زهک اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه(س)، از 100 دختر نمونه زهک در زمینه‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن با اهدای جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این جشن با حضور بیش از 200 بانو و دختر این شهرستان در هیئت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

فرماندار شهرستان زهک بیان کرد: از دلایل نامگذاری این روز به نام روز دختر این است که دختران با مطالعه در سیره زندگی این بزرگوار و شناخت از زندگی ایشان، راه و روش و نحوه زندگی این بانو را برای خود معیاری در نظر بگیرند و ایشان را الگویی برای زندگی خودشان در نظر بگیرند.

دهمرده ادامه داد: وقتی به آمارها نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که در سطح شهرستان 400 دختر حافظ جزء قرآن وجود دارد متوجه می‌شویم که دختران ما راه درست را انتخاب کرده‌اند و این خود نشان می‌دهد که آنها برای خودشان الگوی مناسبی را انتخاب کرده و با توجه به نقشی که دختران در جامعه آینده خواهند داشت، اینها همه سبب دست یافتن به یک جامعه اسلامی به معنای واقعی خواهد شد.

در پایان این مراسم از 100 دختر نمونه شهرستان زهک در زمینه‌های قرآنی و نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول