اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا حضرت معصومه (س) را بهترین الگوی ارزشمند پاکدامنی و عفاف برای دختران امروز معرفی کرد.

حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران است

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در حاشیه دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد: این بانوی مکرمه در طول حیات مبارک و پر سعادت خویش منبع نور و ایمان الهی بودند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: صبر و استقامت حضرت معصومه (س) در برابر ناملایمات و سختی‌ها سبب شد که ایشان به یک بانوی فرهیخته و بزرگوار تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه محبان و دوست‌داران اهل بیت امروز در همه جای میهن اسلامی حضور داشته و دشمنان از این همه شور و اشتیاق شیعیان سخت به وحشت افتاده‌اند، تصریح کرد: قدرت معنوی شیعیان امروز دشمنان را سخت در وحشت انداخته و آنان را در پیچ و تاب نابودی قرار داده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: هویت شیعه امروز به میزان اخلاص و تقوای الهی وی وابسته است.

زرینه با بیان اینکه بانوان و دختران نظام اسلامی باید حضرت معصومه (س) و دیگر ائمه اطهار را الگو و سرمشق زندگانی خویش قرار دهند، عنوان کرد: امت‌های اسلامی و به ویژه بانوان باید بدانند که حفظ عفاف و حریم حجاب به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزار برای مقابله با تهاجم نرم می‌تواند تمام توطئه‌هایی که استکبار جهانی و غرب علیه آرمان‌ها و تمام مقاصد جمهوری اسلامی طراحی کرده نابود و به طور کامل از بین ببرد.

وی ادامه داد: اشاعه فرهنگ عفاف نیز به عنوان رکن محوری و فریضه‌ای واجب بر عهده مسئولان فرهنگی جامعه قرار دارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با اشاره به رواج پدید شوم و بسیار زشت بدحجابی عنوان کرد: در نظام اسلامی برازنده نیست که بانوان با حجاب نیمه کامل و بد وارد محیط اجتماعی شده و خودنمایی کنند و بیشترین احادیث از ائمه اطهار نیز پیرامون حفظ عفاف و دوری از گناهان است.

زرینه خاطرنشان کرد: تمدن اسلامی با قدرت در حالت گسترش در جهان است و آحاد امت‌های اسلامی نیز باید در فکر تقویت و اشاعه هرچه بیشتر این تمدن و فرهنگ جاودانه باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول