اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه قم:

خدمت به حضرت معصومه(س) افتخار مسئولان است / دولت به تعهدات خود عمل کند

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه قم گفت: خدمت به حضرت معصومه(س) و ادای دین در قبال ولایت اهل بیت افتخاری برای مسئولان است.

خدمت به حضرت معصومه(س) افتخار مسئولان است / دولت به تعهدات خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خداوند ما را مامور کرده از بندگانی که در راه اهل بیت(ع) و شیعیان خدمت می‌کنند قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه قم آشیانه آل محمد(ص) است خاطر نشان کرد: خدمت در این آشیانه که دوستان و محبان اهل بیت(ع) به آن چشم امید دارند توفیق الهی است و موجب آسایش و رفاه زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) خواهد شد.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند چراغ خانه اهل بیت(ع) روشن باشد تصریح کرد: اهانت‌های اخیری که به پیامبر اکرم(ص)، قرآن و اهل بیت(ع) صورت گرفته یا تخریب امامزاده در لیبی و تخریب حرم حضرت زینب(س) توسط دشمنان بیانگر همین امر است.

سعیدی با بیان اینکه افتخار نظام اسلامی و مسئولان ما این است که در قبال نعمت ولایت اهل بیت(ع) ادای دین و انجام وظیفه کنیم عنوان کرد: خدمت به حضرت معصومه(س) و توسعه و عمران حرم مطهر این بانوی کرامت در همین مسیر است.

وی در ادامه عنوان کرد: آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) مطالباتی دارد که با همکاری وزارت راه و شهرسازی، وصول آن‌ها سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

تولیت آستانه مقدسه قم یادآور شد: ورزشگاه حیدریان در زمان تولیت سابق به امر مقام معظم رهبری به سازمان جوانان و ورزش تحویل شد، ولی تاکنون مبالغی که قرار بوده در ازای آن پرداخت شود وصول نشده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات بی‌وقفه وزیر مسکن و شهرسازی ابراز کرد: امیدواریم با پیگیری وزارت راه و شهرسازی به زودی مطالبات این آستان مقدس وصول و تعهدات دولت به آن محقق شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول