اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه

دختران بوشهری با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند

خبرگزاری فارس: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت دختران بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نثار گل با آرمانهای والای شهدای گرانقدر میثاق بستند.

دختران بوشهری با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر صبح امروز در حاشیه این مراسم گفت: عزت، ‌عظمت و‌ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا‌، ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و دختران ما سرمایه‌های اجتماعی و انسانی جامعه اسلامی هستند که با تأسی از سیره نبوی،‌ ائمه اطهار (ع) و الگوپذیری از حضرت معصومه سلام الله علیها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی خواهند داشت.

زهرا عرفان افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با همکاری فرمانداری‌ها، ‌بخشداری‌ها، ‌حوزه‌های علمیه، سپاه امام صادق (ع)، ناحیه‌های مقاومت بسیج، سازمان‌ها و نهادها، دستگاه‌های اجرایی استان و مشارکت‌های مردمی در راستای پاسداشت دهه کرامت و روز ملی دختر و احیای ارزش‌های دینی با تکیه بر فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت(ع) برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع دینی، فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی در مناطق شهری و روستایی اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی‌های مناسب و بهره‌گیری از امکانات و توانایی‌ها بتوانیم بیش از پیش در خدمت دختران باشیم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول