اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

الگوبرداری از حضرت معصومه (س) دختران را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: اگر دختران جوان از الگویی همچون حضرت معصومه (س) درس بگیرند آینده جوانان و مملکت اسلامی تا ابد بیمه می‌شود.

الگوبرداری از حضرت معصومه (س) دختران را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم صبح امروز در همایش یک‌روزه دختران آفتاب در شهرستان فردوس اظهار کرد: با الگوبرداری دختران جوان از حضرت‌ معصومه (س) هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند با معرفی الگوهای خارجی فرهنگ غربی را در جوانان ترویج دهد.

وی افزود: درس گرفتن جوانان از حضرت معصومه (س) و اسوه‌هایی از این دست که در دین اسلام نیز کم نیستند سبب می‌شود که آینده مملکت اسلامی تا ابد بیمه شده و به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم.

فرماندار فردوس عبادت و بندگی خداوند را از ویژگی‌های بارز حضرت معصومه‌ (س) عنوان کرد و افزود: آن حضرت با 17 روز عبادت و شب‌زنده‌داری در واپسین روزهای عمر شریف خود گوشه‌ای از یک عمر عبودیت و خضوع در برابر ذات پاک الهی را به نمایش گذاشت.

*اجرای برنامه‌های متنوع در همایش دختران آفتاب

همایش یک‌روزه دختران آفتاب با حضور پرشور بانوان شهرستان فردوس در محل مجموعه فرهنگی، تفریحی پارک دلگشا در حال برگزاری است.

در این همایش نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مراکزی همچون مرکز گلها، مرکز خیریه دارالشفای امام حسین (ع)، کانون ناشنوایان نجوای کویر و همچنین کانون‌های فرهنگی، اجتماعی بانوان شهرستان فردوس برپا شده است.

پخت غذاهای سنتی و محلی، میوه‌آرایی، برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه بانوان، مسابقات ورزشی دارت، تیراندازی، دوومیدانی و طناب‌کشی، کارگاه‌های آموزشی و ایستگاه سلامت از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در همایش یک‌روزه دختران آفتاب شهرستان فردوس است.

انتهای پیام/ز20/پ3003‎

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول