اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

اهانت به ساحت پیامبر (ص) موجب خیزش ملت‌های مسلمان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) تنها موجب خیزش و جنبش ملت‌های مسلمان در جهان می‌شود.

اهانت به ساحت پیامبر (ص) موجب خیزش ملت‌های مسلمان می‌شود

مصطفی آزادبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به اینکه اصل و اساس اختلاف در جهان ماهوی اسلام و دنیای استکبار صهیونیستی است، اظهار داشت: دشمنان اسلام از هیچ اخلاق و معنویتی برخوردار نیست و مبنای تجزیه و تحلیل همه قضایا را مادی و دنیایی می‌دانند و برای رسیدن به این راه از شیوه‌های مختلف برای تخریب معنویت اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام تخریب معنویت و انسان‌های شاخص و تأثیرگذار اسلام را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: ما شاهد هستیم که صهیونیست و استکبار جهانی در رأس آن‌ها آمریکای خبیث هر از چند گاهی به دین مبین اسلام هجوم آورده و با اهانت به قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن ماهیت خود را برملا می‌سازد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه دشمنان اسلام را احمق خواند و افزود: از جهتی می‌توان گفت خداوند متعال دشمنان را احمق آفرید چرا که آنان با اهانت به ارکان دین اسلام باعث وحدت بین مسلمانان جهان می‌شوند و نتیجه برعکس اهداف استکبار به دست می‌آید.

آزادبخت با اشاره به اینکه دشمن عامل اصلی بیداری اسلامی را کلام خدا، سخنان گوهر بار پیامبر (ص)، ائمه اطهار و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمنان با خیال خام خود که با نشانه قرار دادن قلب اسلام می‌توانند موقعیت دین خدا را تضعیف کنند برعکس این اقدام ناشایست و موهن باعث خیزش و جنبش جهان اسلام شد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در این خصوص مبنی بر اینکه متهم اول این اقدام موهن صهیونیسم و دولت آمریکای جنایتکار است، یادآور شد: برای مقابله با این اقدام موهن مسلمانان وظیفه دارند که بیش از پیشخود را به احکام دین مسلح کنند و با عمل به دستورات پیامبر جبهه اشاعه دین را تقویت و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

فرماندار اسدآباد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: واکنش مسلمانان جهان به این اقدام یک کار ارزشی است که دشمنان تاوان سختی در این راه پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول