اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان:

اهانت به پیامبر رحمت بیانگر پایان دوران استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: پایان دوران جاهلیت استکبار نوین با اهانت به پیامبر خوبی‏ها، حضرت محمد(ص) فرا رسیده است.

اهانت به پیامبر رحمت بیانگر پایان دوران استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد نوروزیان ظهر امروز در نشستی در سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با اشاره به پیام ولی امر مسلمین جهان اظهار داشت: استکبار و در رأس آنها، آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت صهیونیسم، کینه دیرینه خود نسبت به اسلام را با دست‌آویز قرار دادن افراد بی‌هویت بروز می‏دهند که این خود، نشانه کوته‌فکری آنهاست.

وی چنین اقداماتی را بیانگر بنیان‌های سست فکری لیبرال دموکراسی غرب دانست و اضافه کرد: این دست و پا زدن‌های مذبوحانه شیطان بزرگ یعنی حقارت و پستی در برابر منطق اسلام ناب محمدی (ص).

نوروزیان همچنین خالی بودن دست بلوک غرب و صهیونیسم در مقابله با اسلام را یکی از دلایل این کار برشمرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان افزود: آنها اگر حرفی برای گفتن دارند، نیازی به این قبیل اقدامات کودکانه و سخیف نداشتند؛ چراکه توهین و گستاخی نمایانگر فقدان منطق و به بن‌بست رسیدن امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا است.

وی در ادامه خواستار موضع‌گیری قاطع هنرمندان برابر این بی‌حرمتی آشکار شد و گفت: همه‌ مسلمانان موظف هستند از ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) دفاع کنند و در این میان وظیفه‌ هنرمندان سنگین‌تر است و باید با سلاح هنر به مقابله با این اقدام شرورانه رفت.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول