اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

رژیم‌های استکباری از بیداری جهان اسلام به وحشت افتاده‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان در بیانیه‌ای با محکوم‌کردن ساخت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام تاکید کرده است: مستکبران با این عمل زشت و ننگین نشان دادند که از بیداری جهان اسلام و گسترش آیین الهی در جهان سخت به وحشت افتاده‌اند.

رژیم‌های استکباری از بیداری جهان اسلام به وحشت افتاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، استاندار اصفهان با صدور بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس و منور پیامبر اعظم را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در پی تحرکات اسلام‌ستیزانه رژیم صهیونیستی و حامی سرسخت آن یعنی آمریکای جنایتکار در اقدامی شیطانی، شاهد اهانت جدیدی به ساحت منور پیامبر عظیم‌الشأن اسلام هستیم.

در این بیانیه با اشاره به اینکه ساخت فیلم موهن قلب تمام مسلمانان عالم و سایر آزادی‌خواهان را به درد آورده است، آمده است: چنین اعمال وقیحانه و شیطانی در سال‌های اخیر به کرات توسط رژیم‌های مستکبر اتفاق افتاده که از آن نمونه نوشتن کتاب آیات شیطانی، ساخت فیلم‌های ضداسلامی، کشیدن کاریکاتورهای شیطانی و آتش‌زدن قرآن مجید است.

استانداری اصفهان در این بیانیه آورده است: آیا این‌گونه اقدامات اسلام‌ستیز دلیلی جز ترس و وحشت آنها از دین مبین اسلام و همچنین بیداری‌های اخیر مسلمانان جهان در کشورهای نظیر مصر، تونس، لیبی، بحرین و عربستان دارد.

وی در این بیانیه تصریح کرد: در این موضوع شکی وجود ندارد که جسارت‌کنندگان به اسلام و پیامبر عظیم‌الشأن افرادی پوچ و زبون هستند که از سر ترس و ناتوانی به این‌گونه اقدامات روی می‌آوردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مستکبران به خوبی می‌دانند که این‌گونه اعمال جنون‌آمیز نه‌تنها سودی ندارد، بلکه باعث ایجاد خشم و نفرت در قلب و جان مسلمانان سراسر جهان می‌شود.

استاندار اصفهان در این بیانیه تاکید کرد: استانداری اصفهان ضمن محکوم‌کردن این حرکت شنیع و غیر انسانی به محضر قطب دایره امکان حضرت مهدی(عج) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تسلیت عرض کرده و بدین وسیله انزجار خود را از استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول