اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز:

توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص) استکبار جهانی را منفورتر کرد

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص) موجب خشم و نفرت مسلمانان از استکبار جهانی را بیشتر می‌کند.

توهین به ساحت پیامبر اعظم(ص) استکبار جهانی را منفورتر کرد

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به هتاکی اخیر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: دشمن درصدد بود پس از اجلاس سران تحریم‌های خویش را تشدید و بهانه جدیدی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه هر بار دشمن به مقدسات دینی ما توهین می‌کند دل، عقل و احساس ما به استکبار نفرت بیشتری پیدا می‌کند، افزود: توهین به رسول خاتم موضوع کوچکی نیست که بتوان از آن گذشت.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: پس از کاریکاتور موهن و قرآن‌سوزی توسط آن کشیش صهیونیست اکنون دشمن توهین‌های خویش را به پیامبر اسلام(ص) نشانه رفته است.

وی تاکید کرد: فعالیت گسترده استکبار جهانی نیز بر بستر فناوری‌های نوین همچون اینترنت و ماهواره است که در خانه‌های ما جوان‌های ما را هدف گرفته است.

سالک با اشاره اینکه دشمنان در زمان اصلاحات همچنین جسارت‌هایی داشته‌اند، گفت: بیش از یک هزار مقاله با هدف جدایی دین از سیاست در روزنامه‌های زنجیره‌ای به نگارش در آمد که برخی نیز پیرامون شخصیت بزرگوار رسول اکرم بود.

وی افزود: مایک برانت کارشناس شیعه‌شناسی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در گزارشی 700 صفحه‌ای پیرامون راهبرد مقابله با شیعیان به سه نکته اشاره کرده که به انحراف کشاندن عاشورای حسینی، ایجاد انحراف در مفهوم مهدویت و تضعیف جایگاه روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه در سطح جامعه و نگاه مردم از مهم‌ترین آن است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: دشمن برای تضعیف جایگاه روحانیت و ولایت فقیه در نظر مردم طرحی 150 بندی آماده کرده است که برای هر بند آن پنج تا شش برنامه طرح‌ریزی کرده‌ است.

وی گفت: ایجاد نارضایتی در بین مردم از نظام و درگیری داخلی بین مسئولان نظام از جمله راهکارهای کلی این برنامه است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول