اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دست دشمنان خالی شده/فروپاشی استکبار نزدیک است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنرمندان با احساس مسئولیت مضاعف چهره واقعی اسلام و وجود نورانی پیامبر اعظم (ص) را معرفی کنند.

دست دشمنان خالی شده/فروپاشی استکبار نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین صفار هرندی در اجتماع اعتراض‌آمیز هنرمندان استان یزد به ساخت فیلم توهین ‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: هنرمندان و سازمان‌های هنری باید برای پیشبرد اهداف و پیام رسول گرامی اسلام (ص) آستین همت را بالا بزنند و هنرمندان جامعه دینی ما دین خود را به آن حضرت ادا کنند.

وی با اشاره به اینکه دیوانگی و حماقت دشمنان در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) عواطف و احساسات وفاداران به آن حضرت را بیشتر تحریک و تقویت می‌کند، افزود: دشمن در برابر پیام آسمانی رسول رحمت، دستش خالی مانده و نسنجیده دست به اقداماتی می‌زند، اما غضب دشمنان اسلام نشأت گرفته از فروپاشی و تهی بودن از درون است.

وزیر سابق ارشاد با اشاره به فراگیری موج بیداری اسلامی در دنیا بیان کرد: هرچه نهالی که روییده و در حال رشد کردن و شاخ و برگ دادن است ، تنومند شود، غضب دشمنان تشدید می‌شود و به طور قطع متناسب با این ظرفیت، دشمن تدارک خواهد دید و شاید مهم‌ترین ابزاری که به کار خواهد گرفت، ابزار جنگ نرم باشد که باید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی‌تر و کار شایسته‌تری برای مقابله با هجمه دشمن صورت گیرد.

وی نسبت به توطئه اساسی دشمنان اسلام برای کم‌رنگ کردن اعتقادات مسلمانان هشدار داد و خاطرنشان کرد: بعضی از شیاطین غربی، سست کردن اعتقادات مسلمانان را در دستور کار خود دارند و می‌کوشند آیین پیامبر اسلام (ص) را با لطایف الحیل تحریف کرده و اسلام بدلی و ارتجاعی را تبلیغ کنند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در این شرایط حساس، افسران جنگ نرم باید وارد عمل شوند و اینجاست که هنرمندان به عنوان طلایه‌داران نبرد واقعی باید در صحنه حاضر شوند و چنین نباشد که ما منفعل، فقط هرگاه هجومی صورت گرفت، برای دفاع به میدان بیاییم.

صفارهرندی با بیان اینکه در زمینه پیشبرد و معرفی اهداف پیامبر اعظم (ص) کم‌کاری کرده‌ایم، افزود: هنرمندان ما دین خود را به پیغمبر خود ادا کنند و در برابر این همه هتاکی که به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) صورت می‌گیرد، با تمام بضاعت خود به میدان بیایند.

به گزارش فارس، در این تجمع اعتراض آمیز که با حضور هنرمندان استان یزد برگزار شد، بیانیه‌ای قرائت شد و هنرمندان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لا اله الا الله محمد رسول الله، صلی علی محمد صلوات بر محمد، ضمن محکوم کردن این اقدام موهن و نفرت انگیز، خشم و انزجار خود را نسبت به هتاکان به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول