اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

دوران زورگویی استکبار جهانی به سر آمده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: استکبار جهانی باید بداند که دیگر دوران زورگویی به سر آمده و دیگر نمی‌شود با اعمال فشار به دیگر کشورها خواسته‌های خود را بر مردم تحمیل کرد.

دوران زورگویی استکبار جهانی به سر آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی ظهر امروز در رزمایش حوزه‌ای بسیج جامعه زنان لردگان با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، اظهار داشت: مسلمین جهان به ویژه بسیجیان ما با آمادگی کامل هر اهانت و اقدام توهین‌آمیز به مقدسات دینی را پاسخ خواهند داد.

وی افزود: بار دیگر دست آلوده و جنایتکار صهیونیسم بین‌الملل و نژادپرستان مغرب زمین از آستین مزدوری شیطان درآمد تا با تولید و انتشار فیلمی سراسر اهانت‌آمیز، ساحت قطب عالم هستی، حضرت ختمی مرتبت(ص) را هدف عملیات ترور فرهنگ خود قرار دهد.

اسحاقی اضافه کرد: نژادپرستان کوته‌بین از آن جایی که در طول چند دهه اخیر در مقابل جریان خروشنده انقلاب اسلامی با وجود هزینه‌های هنگفت برای ایجاد اختلاف و فساد در میان امت اسلامی با ناکامی‌های متعدد مواجه شده‌اند، برای جبران بخشی از شکست‌های خود در صحنه عمل، تحرکات مسموم و پلید خود را بر ساحت مقدس نبوی متمرکز کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان خاطرنشان کرد: آنان در حیرت و وحشتند که بار دیگر دین مبین و آزادی‌بخش نبی مکرم اسلام(ص) در سراسر گیتی قلب‌ها را به تپش واداشته و آنها را به بیداری در مقابل طاغوتیان و فرعونیان فراخوانده است.

وی ادامه داد: مردم تمام کشورها حق دارند که سرنوشت و نوع حکومت حاکم بر آن‌ها را خود انتخاب کنند و در این راستا هیچ کشوری حق ندارد خواسته‌های خود را بر مردم دیگر کشورها تحمیل کند.

اسحاقی بیان داشت: استکبار جهانی باید بداند که دیگر دوران زورگویی به سر آمده و دیگر نمی‌شود با اعمال فشار به دیگر کشورها خواسته‌های خود را بر مردم تحمیل کرد.

رزمایش حوزه‌ای بسیج جامعه زنان لردگان با حضور دسته‌های واکنش سریع گردان‏های الزهرا(س) در سالن 9 دی سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول