اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

عقب‌ماندگی پارک‌موزه گیلان نتیجه بی‌توجهی مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان عقب‌ماندگی پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان را نتیجه بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان این استان عنوان کرد.

عقب‌ماندگی پارک‌موزه گیلان نتیجه بی‌توجهی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت هامون محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت احداث پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: نسل جدید باید شهدا را بشناسد.

وی عقب‌ماندگی پارک‌موزه دفاع مقدس را نتیجه بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان گیلان عنوان کرد و افزود: مردم تهران در مسجد بلال خیابان ولیعصر شهید املاکی را می‌شناسند اما دانش‌آموزان گیلانی این شهید را نمی‌شناسند.

محمدی به ایثارگری رزمندگان گیلان در شلمچه و دیگر مناطق دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم گیلان به دلیل کوتاهی مسئولان شهدای خود را نمی‌شناسند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با قدردانی از مهدی سعادتی استاندار سابق گیلان، تصریح کرد: آقای سعادتی برای ساخت پارک‌موزه دفاع مقدس در گیلان با خیلی‌ها جنگید تا این امر اتفاق بیفتد و بعضی‌ها در این زمینه نامهربانی و کوتاهی کردند.

وی محل احداث پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان را در منطقه عینک رشت اعلام کرد و یادآور شد: بعضی از مسایل حقوقی زمین پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان باقی مانده و در حال پیگیری است.

محمدی پارک‌موزه را محلی برای آشنا شدن مردم و نسل جوان با دوران دفاع مقدس دانست و ابراز کرد: پارک‌موزه محلی برای گردش، تفریح و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز جمعه 31 شهریور جاری با عنوان بصیرت، شجاعت، ولایت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان رژه نیروهای مسلح، افتتاح رزمایش عملیات بدر، افتتاح نمایشگاه فرهنگی، ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه برای مراجعه کنندگان، حضور سازمان یافته بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در نماز جمعه و یادواره شهدای جامعه پزشکی در رودبار را از فعالیت‌های نخستین روز هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان را عنوان روز دوم هفته دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: نواخته شدن زنگ مقاومت آغاز سال تحصیلی با نام شهید بهنام محمدی در مدرسه‌های پسرانه و شهیده ناهید فاتحی کرجو در مدرسه‌های دخترانه از جمله برنامه‌های روز دوم هفته دفاع مقدس در گیلان است.

محمدی از برگزاری همایش نخبگان بسیجی در فومن خبر داد و تصریح کرد: اجرای صبحگاه مشترک در واحدهای مقاومت منتخب و قرائت زندگینامه شهیدان بهنام محمدی و ناهید فاتحی کرجو در واحدهای مقاومت استان از دیگر فعالیت‌های هفته دفاع مقدس در گیلان است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول