اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فرمانده دوران دفاع مقدس:

دفاع مقدس اوج دوران شرف و عزت برای ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس عزت و شرف برای ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شود.

دفاع مقدس اوج دوران شرف و عزت برای ملت ایران بود

امیرعلی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: در نخستین روزهای جنگ که وارد مناطق جنگی می‌شدیم پشتیبانی مردم و حضور گسترده رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل موجب می‌شد تا گردان گردان نیرو به جبهه بیاید.

احمدی با بیان اینکه گردان‌های ورودی به جنگ به تیپ و لشکر تبدیل می‌شد، افزود: این حضور و حمایت از جبهه در این دوران بی‌نظیر بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: دوران دفاع مقدس عزت و شرف برای ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در برابر دشمن از همه توان خود استفاده کرد، افزود:‌ همه ملت برای مقابله با دشمن پای کار آمده و با مقاومت و ایستادگی خود دشمنان را ناامید کردند.

احمدی با بیان اینکه افتخار آفرینی ملت ایران در این دوران در صفحات تاریخ ثبت شده است، افزود: همه اقشار جامعه از دانش‌آموز، دانشجو و طلبه و مهندس در این جنگ حضور داشتند و از جان و مال خود گذشتند.

وی بر ضرورت انتقال سند تاریخ دوران دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: رزمندگان برای حفظ خاک کشور خون پاک خود را تقدیم درخت انقلاب کردند.

این فرمانده گردان عملیاتی در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نباید خاطرات این دوران به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: چرا که هر خانواده‌ای در حال حاضر یادگاری بزرگ از این دوران را دارد.

وی با بیان اینکه جانبازان، ایثارگران، خانواده‌های شهدا و رزمندگان، یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، افزود:‌ همه ملت در دوران دفاع مقدس پشتیبان رزمندگان بودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: همه روزها و کارهای دوران دفاع مقدس خاطره است.

وی افزود:‌ اما پشتیبانی ملت نگذاشت جبهه جنگ خالی از رزمنده و مبارز باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول