اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه همایش ایثارگران کیار صورت می‌گیرد

راه‌اندازی سایت اینترنتی دفاع مقدس در کیار

خبرگزاری فارس: فرماندار کیار از برگزاری همایش ایثارگران و رزمندگان این شهرستان همزمان با ششم مهر ماه خبر داد و گفت: راه‌اندازی سایت اینترنتی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و پخش فیلم‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

راه‌اندازی سایت اینترنتی دفاع مقدس در کیار

علی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا در آن با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان تکلیف خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کنیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس گرامی‌داشت یاد و خاطره یادگاران این دوران است برهمین اساس باید تلاش کرد تا به بهترین نحو برگزار شود.

طاهری بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان می‌تواند آن‌ها را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه کند.

فرماندار کیار تصریح کرد: ارزش‌های دفاع مقدس بخش مهمی از ارزش‌های اجتماعی جامعه اسلامی به شمار می‎روند، برهمین اساس باید تا می‎توان در حفظ و تقویت این ارزش‌ها تلاش کرد.

طاهری در ادامه از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه محوری در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای بصیرت افراد نسبت به ارزش‌های نظام و انقلاب اجرا می‎شود.

وی، برگزاری همایش ایثار‎گران و رزمندگان را از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان برشمرد و گفت: این همایش همزمان با ششم مهر ماه با حضور تمام ایثارگران و رزمندگان این شهرستان برگزار می‌شود.

طاهری ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای جعفرآباد، راه‌اندازی سایت اینترنتی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و پخش فیلم‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

فرماندار شهرستان کیار از نواختن زنگ پیروزی و مقاومت در مدارس این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نسل جوان به ویژه دانش‎آموزان باید با مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس شناخت کامل پیدا کنند.

طاهری افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی شهرها و روستاها، پخش سرودهای انقلابی و حماسی، برگزاری مسابقه پیامکی دفاع مقدس، برگزاری دعای ندبه در محل تپه نور الشهدای این شهرستان و اجرای برنامه‌های رایانه‌ای از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این شهرستان است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول