اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک غواص دوران دفاع مقدس:‌

دفاع مقدس از دوران پیامبر آغاز و تا ظهور حضرت مهدی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: یک غواص دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برای نظام برخوردار است، افزود:‌ دفاع از دوران پیامبر گرامی اسلام آغاز شده و تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

دفاع مقدس از دوران پیامبر آغاز و تا ظهور حضرت مهدی ادامه دارد

حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ شب عملیات کربلای چهار به دستور سردار اوصانلو برای بررسی طناب‌های غواصی با شهید یعقوب‌علی محمدی عازم شدیم.

وی ادامه داد: آن شب شهید یعقوب محمدی حس خاصی داشت و معتقد بود در این عملیات شهید می‌شود، به من گفت مطمئنم این عملیات عملیات خوبی می‌شود، تنها نگرانی‌ام بی‌خبری از نیروها است.

این غواص دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید یعقوب محمدی گفت این عملیات، عملیات ویژه‌ای است و باید مزد خود را بگیرم.

وی با بیان اینکه در طول اجرای عملیات همه حواسم پیش یعقوب علی بود، افزود: انگار حس شهید به من نیز انتقال داده شده بود، به آب که زدیم مظلومیت و نورانیت خاصی در چهره شهید پیدا بود گویی آنچه گفته بود حقیقت داشت.

محمدی اضافه کرد: در همان حال و هوا بودم که دشمن به داخل آب موشک پرتاب کرد و یکی از خمپاره‌ها به بی‌سیم‌چی اصابت کرد، اعضای بدنش را به هر نحوی بود جمع کرده و به سیم خاردارها بستم تا صبح نیروهای امدادی جنازه وی را پیدا کنند.

وی افزود: آن شب شهید یعقوب علی محمدی با چهره‌ای نورانی به لقاء‌الله پیوست.

این غواص دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برای نظام برخوردار است، افزود:‌ دفاع از دوران پیامبر گرامی اسلام آغاز شده و تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جنگ برای نظام جمهوری اسلامی از 25 بهمن ماه سال 57 آغاز شد، افزود: جنگ در مناطق کردستان، گنبد، جنگل‌های آمل، خوزستان و جزیره مینو از سوی دشمن به صورت همه جانبه ادامه داشت.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن در تحمیل جنگ در اوایل انقلاب توفیقی نداشت، یادآور شد: دشمنان اسلام به سرکردگی عراق به صورت رسمی با تجاوز به مرزهای بین‌المللی از سال 59 وارد خاک کشور شدند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان نظامی نوپا اجازه نداد حتی وجبی از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این موضوع نقطه عطف دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

این غواص دریا دل با اشاره به اینکه شهدا نیازی به یادآوری ندارند، افزود: این جامعه است که پیوسته به عطر و بوی شهدا برای ادامه زندگی نیازمند است.

وی بر ضرورت رعایت تقوا، صرفه‌جویی و خدمت به مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: برای ادامه راه شهدا باید جامعه خود را به خوبی به آرمان‌های دوران دفاع مقدس نزدیک کند.

محمدی با بیان اینکه مردم نیز باید با تربیت نسل‌هایی همانند شهدا به ادامه راه شهدا کمک کنند، افزود: استفاده از وصیتنامه شهدا و سفارش‌های آنان، جامعه را به سوی تعالی رهنمون می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول