اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش:

ایران امروز نیازمند تقویت فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار خاش گفت: امروز ایران اسلامی به تقویت فرهنگ دفاع مقدس نیازمند است که باید در این راستا گام‌های مؤثری برداشته شود.

ایران امروز نیازمند تقویت فرهنگ دفاع مقدس است

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تمام خیر و برکاتی که امروز ما از آن استفاده می‌کنیم از آثار فداکاری‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: پیشرفت‌های حاصل شده کشور در عرصه‌های مختلف، مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان پاک و برومند ایران اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بزرگ آفریدند و به یادگار گذاشتند.

فرماندار خاش ادامه داد: تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس یک وظیفه‌ای است که همه ما باید در این زمینه بیش از پیش فعالیت کنیم.

شهرکی بیان داشت: نیاز امروز کشور ما تقویت فرهنگ با ارزش دفاع مقدس بوده که باید برای توسعه این فرهنگ که از فرهنگ‌های عظیم ملت ایران است، گام‌های مؤثری برداریم.

وی تصریح کرد: امروز همه ما مدیون خون شهیدان و از خودگذشتگی ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید به خوبی یاد و خاطره این دلاورمردان همیشه سرفراز را گرامی بداریم.

فرماندار خاش گفت: استقلال امروز ایران از رشادت‌های جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس نشأت گرفته است.

شهرکی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش پرداخت و افزود: برگزاری مراسم سان و رژه توسط نیروهای نظامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول