اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نکا:

هفته دفاع مقدس عرصه نمایش اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان نکا، بزرگی و عزت‌مندی ایران اسلامی را مرهون رشادت‌طلبی شهدا و رزمندگان اسلام دانست و گفت: هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار نظام اسلامی است.

هفته دفاع مقدس عرصه نمایش اقتدار نظام است

محمدحسن احسانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: رزمندگان، ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر ما دارند و ما باید در این هفته، همه نیروی خود را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: ارزش‌های دفاع مقدس فرهنگ بسیار والایی است که باید نسل به نسل و سینه به سینه به نسل حاضر و آینده منتقل شود.

احسانپور با اشاره به اقتدار ایران در جوامع بین‌المللی و برگزاری بی‌نظیر اجلاس غیرمتعهدها گفت: حضور سران و شرکت‌کنندگان در این اجلاس نسبت به اجلاس‌های گذشته بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است که برگ زرینی بر افتخارات بزرگ ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان نکا ادامه داد: بدون شک اگر خواست و اراده خداوند نبود چنین نعمت و توفیقی نصیب نظام نمی‌شد.

احسانپور با بیان اینکه از 31 شهریورماه تا شش مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، تصریح کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شهرستان نکا نیز شامل برنامه‌های بصیرتی، برگزاری گفتمان‌های دفاع مقدس، همایش بزرگ بسیجیان، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های فرهنگی و بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و... است.

فرمانده سپاه شهرستان نکا خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس با همکاری آحاد جامعه موجب پیروزی ما شده و اکنون نیز برنامه‌های ما باید با محوریت مردم به عنوان متولیان این انقلاب از ابتدا تاکنون و باشکوه برگزار شود.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب توطئه‌های زیادی را علیه نظام ما طراحی و هر بار با شکست روبه‌رو شدند و اکنون با راه‌اندازی جنگ نرم جوانان را نشانه گرفته‌اند که باید در این راستا با تمام توان و بسیج نیروها در برابر دشمن بایستیم و در این جنگ نیز به پیروزی نائل آییم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول