اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی مطرح کرد

کم‌کاری مسئولان استانی در معرفی سرداران دفاع مقدس خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از کم‌کاری مسئولان استانی در معرفی سرداران شهید استان انتقاد کرد.

کم‌کاری مسئولان استانی در معرفی سرداران دفاع مقدس خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری صبح امروز در جمع مسئولان سپاه استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، برپایی 18 یادواره شهدای استان را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان، افتتاح اردوهای فرهنگی هنری شهرستان قاین و افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سپاه انصارالرضا(ع) است.

وی ادامه داد: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، نشست پرسش و پاسخ توسط بسیج علمی، برگزاری همایش تولید ملی توسط بسیج اصناف، عطرافشانی مزار شهدا و اعزام نمادین کمک‌رسانی اصناف به جبهه‌ها از دیگر برنامه‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی است.

*افتتاح 40 پروژه بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از افتتاح 40 پروژه توسط بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل مسجد، قنات، خانه‌های عالم، گلزار شهدا و استخر ذخیره آب است.

نظری اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها و مناطق محروم را از فعالیت‌های شاخص سپاه دانست و افزود: باید در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها همه مردم و مسئولان تلاش کنند.

وی هدف از اجرای پروژه‌های بسیج سازندگی را عمران و آبادانی روستاها و افزایش روحیه و ایجاد نشاط در مردم مناطق محروم دانست و گفت: در این راستا نیازهای مردم مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی و مسئولان شناسایی شده و برای برطرف کردن و رسیدگی به امور مردم برنامه‌ریزی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها برگزاری 18 یادواره شهدا در سطح استان خراسان جنوبی است.

نظری برگزاری همایش زنان ایثارگر، همایش عشایر با حضور سرداران طوایف عشایری، همایش سرباز با هدف معرفی نقش سربازان در دوران دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، برپایی اردوهای فرهنگی رزمی در شهرستان‌ها و دوچرخه‌سواری عمومی را از دیگر برنامه‌های مهم در هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی به عدم هماهنگی و همراهی دستگاه‌ها در معرفی سرداران شهید دفاع مقدس خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در سطح معرفی سرداران شهید دفاع مقدس خراسان جنوبی خیلی کم‌ کار شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نقش رسانه‌ها را در معرفی سرداران خراسان جنوبی بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: رسانه‌ها و مسئولان باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

نظری به بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان اشاره کرد و گفت: در حرکت عظیم و بزرگ جامعه اسلامی آنچه که حائز اهمیت بوده بحث مقاومت این کشورها است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هوشمندانه و با بصیرت تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است، افزود: مردم و مسئولان کشور باید با بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول