اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سپاه ناحیه زرند تأکید کرد

نیازمندی جمهوری اسلامی به ترویج فرهنگ دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگر به ترویج و تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس نیازمند است.

نیازمندی جمهوری اسلامی به ترویج  فرهنگ دفاع مقدس

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: 31 شهریور ماه یادآور حماسه و ایثار نوجوانان و جوانانی است که به جای نشستن در پشت میز و نیمکت‌های مدرسه، مشق سرخ عشق را بالای خاکریز‌ها و خندق‌ها نوشتند و ایران اسلامی را تا ابد وام‌دار پرواز از خاکریز تا خدای خود کردند.

وی بیان داشت: رزمندگان ما با تاسی از سیره سالار شهیدان مجاهدت و مبارزه در راه حق را فرهنگ ارزشی ملت کرده و ایثار و از خودگذشتگی را در رگ‌های ملت ما تزریق کردند و ما امروز در آستانه  سی ‌و دومین‌ سالگرد دفاع مقدس بر این باوریم که فرهنگ ایثار و شهادت باید در رگ‌ها و پیکره ایران اسلامی جاری شود تا همچنان مقتدرانه در راه اعتلای کلمه حق بایستند.

زمانی عنوان کرد: فرهنگ جاودانه مقدس فرهنگ رهایی‌بخشی است که سرلوحه مبارزه و معنوی‌ترین دستاورد بشری است که تا قیامت اثرات و نفخه‌های روحانی آن جان تشنگان را سیراب می‌سازد و یکی از زیباترین نگاره‌های آن حضور یک‌پارچه خانواده‌ها در عرصه‌های مختلف بود، زیرا امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگر به ترویج و تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس نیازمند است.  

وی ‌رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را اطاعت و تبعیت از ولایت‌فقیه، بصیرت دینی و وحدت کلمه و همدلی مردم ایران دانست.

زمانی گفت‌: امروز ملت مجاهد و با اراده ایران و نسل‌های وارث حماسه دفاع مقدس و جوانان غیرتمند و انقلابی جامعه اسلامی با هوشیاری و بیداری وصف‌ناپذیر خود، زیر پرچم ولایت و رهبری ‌تمام‌ صحنه‌های تهدید و خطر به ویژه جنگ نرم دشمن‌، آماده مقابله سخت و پشیمان کننده با آنها بوده و فرصت هرگونه جسارت و گستاخی مجدد به جغرافیای مقدس ایران اسلامی را سلب می‌کنند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه ‌زرند خاطر نشان کرد: اکنون که دامنه بیداری ملت‌های مسلمان بسیاری از کشور‌های اسلامی و اروپایی را فرا گرفته است و می‌رود تا بساط ظلم و تعدی و ستم با انسجام و اتحاد مظلومان عالم برای همیشه برچیده شود، بار دیگر مهم‌ترین رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در هشت سال مبارزه مستقیم و سخت با استکبار جهانی یعنی مجاهدت بی‌امان، استقامت و پایداری را یادآور می‌شویم.

وی با بیان اینکه‌ در مقابل توفان عظیم بیداری اسلامی هیچ قدرت پوشالی تاب استقامت ندارد، اذعان  داشت: امروز آمریکا و رژیم اشغالگر و کمک فلیمساز آمریکایی‌ صهیونیستی به ساحت پیامبر اکرم (ص‌) جسارت کرده است.

زمانی گفت: بی‌شک این اقدام نابخردانه که خشم انقلابی ملل مسلمان جهان را به دنبال دارد در تقابل با موج عظیم بیداری اسلامی و دینی که منطقه عمومی خاورمیانه و شمال آفریقا تا قلب آمریکا و اروپا را در نوردیده و نشانگر عصبانیت بیش از پیش سردمداران کفر جهانی از تغییر وضعیت عمومی جهان به نفع دین‌گرایی، اسلام‌خواهی و استکبار‌ستیزی جوامع بشری است. 

وی با اشاره به برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران بیان داشت: اجلاس عدم تعهد معجزه‌ای طی دوران انقلاب اسلامی بود و این موضوع همیشه ورد زبان بود که ایران منزوی است، اما با توجه به حضور سران و اقشار مختلف از 120 کشور که به ایران آمده‌اند، ابهت این اجلاس و ابهت مقام معظم رهبری تأثیر فراوانی بر شرکت‌کنندگان گذاشت.

زمانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی‌ در شهرستان از جمله غبار‌روبی و عطر‌افشانی قبور مطهر شهدا‌، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا‌، تجلیل از زنان ایثارگر‌، ‌نشست‌های مختلف فرهنگی‌، رژه موتوری یگان‌های نظامی و انتظامی،‌ یادواره شهدا‌، ‌مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی محافل انس با قرآن کریم و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول