اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دفاع مقدس محصول اخلاص رزمندگان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال دفاع مقدس را محصول اخلاص، ‌پاکی و اعتقاد به وحدانیت خدا اعلام کرد.

دفاع مقدس محصول اخلاص رزمندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌‌الاسلام رشتبری ظهر امروز در نشست با فرماندار و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه خلخال اظهار داشت: اخلاص بزرگترین رمز جلب قدرت اصلی عالم است و دفاع مقدس محصول اخلاص رزمندگان و فرزندان مخلص امام خمینی (ره)  بود.

امام جمعه شهرستان خلخال به برکات ائمه اطهار(ع) و وجود نازنین حضرت امام رضا (ع) در شهر مشهد و خواهر بزرگوار ایشان حضرت معصومه (ع) در شهر مقدس قم اشاره کرد و افزود: از برکات ائمه اطهار (ع)، ایران اسلامی نیز برخوردار بوده و همین نشان از توجهات خداوند به این ملت است.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دفاع مقدس نشأت گرفته از نهضت امام حسین (ع) بوده و این تنها دفاعی است که ملت ایران با قرار گرفتن در کنار استوانه ولایت فقیه و توجهات غیبی خداوند پیروز و سربلند شد.

وی ادامه داد: در تمامی جنگ‌های دنیا همیشه دو قدرت در مقابل هم جنگیده‌‌اند و در جنگ تحمیلی بر علیه ایران ملت ایران با تمام دنیا و دو بلوک شرق و غرب مبارزه کرد و پیروز از میدان به در‌آمد.

امام جمعه شهرستان خلخال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های فرزندان این خاک بوم است که  یاد آنها  سبب زنده شدن ایثارگری آنها و درس گرفتن جوانان و خانواده‌ها از نهایت جان‌فشانی آنان در دفاع از مرز و بوم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه خلخال از اجرای 15 برنامه محوری در طی هفته کرامت و همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان خلخال خبر داد.

معصومی بیان داشت: دیدار از خانواده‌های شهدا، نشست بصیرت مردمی،  یادواره شهدای سه ماه شهرستان خلخال، ویزیت رایگان در مراکز درمانی،  مسابقات قرآنی، قرائت زیارت عاشورا،  مراسم شب میلاد امام رضا (ع) و همایش زنان ایثارگر و برنامه‌های فرهنگی از جمله مهمترین برنامه‌های قابل اجرا در  دهه کرامت است. 

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول