اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) اعلام کرد

بازسازی عملیات مسلم ابن عقیل در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و بازسازی عملیات مسلم ابن عقیل در هفته دفاع مقدس خبر داد.

بازسازی عملیات مسلم ابن عقیل در هفته دفاع مقدس

ابوالحسن کبیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته رزمایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قزوین با محوریت تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این ایام به نمایش رزم و بازسازی عملیات بیت‌المقدس می‌پردازد.

وی افزود: این مراسم به مدت یک هفته از 31 شهریورماه در پادگان تیپ 82 واقع در جاده امامزاده باراجین پس از مراسم شب‌های خاطره برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که نمایشگاه دفاع مقدس تیپ 82 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای حضور عموم مردم باز است، یادآور شد: عملیات مسلم ابن عقیل برای نمایش در این هفته اعلام شده است.

کبیری تصریح کرد: زندگی عادی رزمندگان، نحوه جذب نیرو، سازماندهی، آموزش، اعزام و نبرد رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در این رزمایش به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل جوان، خاطرنشان کرد: در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات رزمی نیز با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

کبیری ادامه داد: اجرای عملیات‌های دوران دفاع مقدس به این علت است که جوانان با دشواری‌های جنگ حتی به صورت نمایش آشنا شده و خود را در شرایط سخت جنگی احساس کنند تا مقداری از رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران را لمس کنند.

وی اضافه کرد: کودتای نوژه، ترورهای منافقان و دیگر مسائلی که به آنها کم‌تر پرداخته شده نیز در برنامه‌های هفته دفاع مقدس جا داده شده است.

کبیری تأکید کرد: هدف از برگزاری این مراسم، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این مطلب که هر چه داریم به برکت انقلاب و شهداست، تصریح کرد: این ملت، دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با این انقلاب را فراموش نکرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول