اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش سابق سپاهان:

برخی مدیران غیر ورزشی فوتبال را خراب کردند

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش سابق سپاهان گفت: در کمال تأسف برخی مدیران غیر ورزشی فوتبال با پرداخت پول‌های کلان، فوتبال را خراب کردند.

برخی مدیران غیر ورزشی فوتبال را خراب کردند

محسن یزدخواستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برخی مدیران غیر ورزشی با انتقال برخی بازیکنان سپاهان به تیم‌های خودشان هم به سپاهان ضربه زدند و هم تیم پرسپولیس را خراب کردند.

وی تاکید کرد: شاهد هستیم که بسیاری قصد ضربه زدن به فوتبال اصفهان را دارند و می‌خواهند هر طور شده کاری کنند که دیگر تیم‌های اصفهانی نتوانند قهرمان شوند و این بلا را در حال حاضر سر تیم ‌ذوب‌آهن نیز آورده‌اند.

ملی‌پوش سابق سپاهان تصریح کرد: با درایتی که رحیمی مدیرعامل سپاهان در فصل گذشته به کار برد سپاهان توانست با وجود از دست دادن بسیاری از بازیکنانش و حواشی بسیاری که در ابتدای فصل برایش ایجاد شد در پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب کند.

وی به بازی این هفته سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا در برابر الاهلی امارات اشاره کرد و افزود: با توجه به نتایج نه چندان خوبی که سپاهان در دو هفته گذشته لیگ کسب کرد ممکن است این نتایج در روحیه بازیکنان تیم تأثیر بگذارد، اما در حال حاضر سپاهان با یک تیم خارجی بازی دارد و امیدوارم روحیه ضعیفی که در دو بازی گذشته خود داشته‌اند را به فراموشی بسپارند.

یزدخواستی با اشاره به شناخت دو تیم از یکدیگر اضافه کرد: به طور حتم با آنالیزی که کادر فنی دو تیم از یکدیگر داشته‌اند شناخت خوبی از یکدیگر دارند اما جنگ اصلی در بازی روز چهارشنبه در میان میدان اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: امیدوارم سپاهان با آرایش بهتر و منسجم‌تری به ویژه در خط دفاع به مصاف حریف اماراتی برود.

ملی‌پوش سابق سپاهان همچنین به تیم فوتبال ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن وجود دارد، اما این مدیران متوجه نیستند و فکر می‌کنند با تغییر کادر فنی تیم می‌توانند عملکرد تیم را بهبود ببخشند در صورتی که سرمربی این تیم در حال حاضر نیاز به حمایت دارد.

وی تاکید کرد: زمانی که تیمی نام حرفه‌ای را یدک می‌کشد و بازیکن این تیم می‌بیند بازیکن پایین‌تر از سطح خودش در تیم‌های دیگر پول بسیار بیشتری دریافت می‌کند این نتایج نیز به وجود می‌آید و این مسائل و اتفاقات از عهده سرمربی تیم خارج است.

یزدخواستی افزود: این نابرابری‌ها در شکل ساختار حرفه‌ای شدن موجب به وجود آمدن چنین نتایجی نیز می‌شود و کاری هم از دست سرمربی تیم ساخته نیست و با تغییر وی چیزی درست نمی‌شود.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که امیدوار به صعود سپاهان به مرحله بعد رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هستید، تصریح کرد: امید دارم که سپاهان به مرحله بعد صعود می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول