اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

خوابگاه ورزشی کوثر آبادان کمبود اعتبار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پروژه خوابگاه مجموعه کوثر در آبادان نیز با کمبود اعتبار روبه‌رو بوده به همین دلیل اتمام این پروژه با کندی و توقف مواجه شده است.

خوابگاه ورزشی کوثر آبادان کمبود اعتبار دارد

حمیدرضا گرشاسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: زمانی که برای نخستین‌بار سالن‌های ورزشی آبادان را مشاهده کردم با مجموعه‌های غیراستاندارد و مخروبه ورزشی مواجه شدم.

وی افزود: با تعامل مسئولان دست به دست هم داده و بهسازی و تعمیر آبرومندانه سالن‌های ورزشی شهرستان در دستور کار قرار گرفت و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان نیز که شکل نابه‌سامانی داشت تعمیر و بهسازی شد.

* اختصاص اعتبار 100 میلیون تومانی به خوابگاه کوثر

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان اینکه ساختمان جدید این اداره نیز ساخته شده و آماده بهره‌برداری ا‌ست، گفت: خوابگاه مجموعه کوثر در شهرستان آبادان نیز با کمبود اعتبار روبه‌رو بوده به همین دلیل اتمام این پروژه با کندی و توقف مواجه شده است.

گرشاسبی بیان کرد: آبادان شهری ا‌ست قهرمانی‌ و می‌تواند میزبان بسیاری از رشته‌های ورزشی باشد به همین دلیل با تمام عزم و اراده ورزشی میزان 100 میلیون تومان اعتبار را برای احداث خوابگاه که طرحش دو طبقه بود و آن را به چهار طبقه ارتقا دادیم، اختصاص دادیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات ورزشی انجام گرفته در این شهرستان تصریح کرد: یک سری سالن‌های ورزشی در آبادان احداث و بسیاری نیز بهسازی شده‌اند.

* بهره‌برداری از سالن ورزشی کوی فرهنگیان

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ادامه داد: سالن ورزشی کوی فرهنگیان نیز که همین اواخر به اتمام رسیده به زودی با نصب کف‌پوش به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تعمیر و بهسازی سالن کشتی و سالن ولیعصر شهرستان نیز به اتمام رسیده است، افزود: در ضمن بدهی برقی که از سال 50 گریبانگیر سالن‌های ورزش شهرستان بود را پرداخت کرده و ظرف 15 روز آینده یک‌سری نواقص موجود در این زمینه نیز برطرف می‌شود.

گرشاسبی در پایان اظهار کرد: امروز شکل ظاهری اماکن ورزشی شهرستان بسیار تغییر یافته و البته همچنان نیازمند تعامل مضاعف مسئولان شهری است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول