اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان:

نخستین گام در ورزش آبادان استعدادیابی در مدارس است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: نخستین کار و هدف در این شهرستان استعدادیابی در مدارس شهرستان و توجه به امر ورزشی دانش‌آموزان است.

نخستین گام در ورزش آبادان استعدادیابی در مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا خنفری در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: الگوی من در ادامه مسیر ورزشی شهرستان آبادان، «خادم‌علی تهذیبی» و خدمات بی‌شائبه و صادقانه وی است.

وی افزود: برای رسیدن به موفقیت در هر بخش و زمینه‌ای تنها همدلی و تعامل نیاز است که امیدواریم در این شهرستان نیز برای ارتقای ورزش پرسابقه، شاهد آن باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان استان خوزستان همیشه یار و یاور بخش ورزشی شهرهای مختلف استان بوده و کسب عناوین و مقام‌های جهانی توسط ورزشکاران خوزستانی در سال‌های اخیر گویای این مطلب است.

وی اضافه کرد: نخستین کار و هدف در این شهرستان استعدادیابی در مدارس شهرستان و توجه به امر ورزشی دانش‌آموزان است.

خنفری با بیان اینکه باید استعدادهای نهفته را کشف و با حمایت و سرمایه‌گذاری آنها را تربیت و شکوفا کرد، گفت: از این راه مؤثر می‌توان به‌خوبی پایه‌های ورزش رشته‌های مختلف را تقویت کرد.

وی ادامه داد: درصدد هستیم که از قهرمان و افتخار آفرینان رشته‌های مختلف ورزشی شهرستان حمایت و تجلیل کرده زیرا برخی ورزشکاران آبادانی که در سطح آسیا و جهان حائز مقام و عنوان شده‌اند از عدم توجه مسئولان گلایه‌مند هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان همچنین عنوان کرد: توجه به ورزش‌های همگانی از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای توسعه بخش ورزشی شهرستان است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم همه مدیران اجرایی شهرستان و سازمان‌ها نظیر شهرداری آبادان که در توسعه بخش ورزشی شهرستان دست به اقدامات مطلوب و مؤثری زده با اداره ورزش و جوانان آبادان هم‌سو و هماهنگ باشند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول