اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آبادان:

ظرفیت‌های ورزشی برون استانی به آبادان سرازیر شود

خبرگزاری فارس: رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: باید ظرفیت‌های بالای ورزشی خارج از استان را به شهرستان سرازیر کرد.

ظرفیت‌های ورزشی برون استانی به آبادان سرازیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، خادم‌علی تهذیبی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ورزش و جوانان استان خوزستان به‌خاطر حمایت‌های بی‌دریغ از بخش ورزشی شهرستان کمال تشکر را داشته و مطمئنم این امر در دوره تصدی‌گری «غلامرضا خنفری»، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مدیرعامل اداره ورزش استان خوزستان همیشه از طرح‌های پیشنهادی عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان با اختصاص اعتبارات ویژه حمایت کرده و البته مسئولان شهری به‌ویژه فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه و کادر ورزشی آبادان نیز در این راستا همیشه یاور و یار من بوده‌اند.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان آبادان و مدیر روابط عمومی اداره ورزش استان خوزستان تصریح کرد: تقریباً دو سال بوده که افتخار خدمت‌رسانی به مردم خوب آبادان را دارم و این افتخار در کارنامه من بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: افتخار به مردم آبادان افتخار به شهری است که حضرت امام راحل درباره آن فرمود «کار کردن در آبادان ثواب شهادت را دارد» و این توفیق بسیار بالا و متعالی‌ست که نصیب هر کسی نمی‌شود و هر کسی که به این توفیق دسترسی پیدا می‌کند باید حق مطلب را به مردمی که مستحق خدمت صادقانه و تلاش وافر هستند، ادا کند.

تهذیبی خاطرنشان کرد: زمانی که در این شهرستان آغاز به‌کار کردم اداره ورزش و جوانان شهرستان با بدهی باقیمانده از سال 1350 روبه‌رو بود که با تمهیدات اندیشیده شده موفق به رفع این مشکل شدیم.

* 25 درصد مشکلات ورزشی شهرستان باقیمانده است

وی ادامه داد: مردم آبادان بسیار قدردان، تیزهوش و فهیم هستند و بر کوچکترین خدمت صادقانه مسئولان ارج نهاده و آنها را حمایت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش استان خوزستان بیان کرد: با وجود مرتفع ساختن اکثر مشکلات و معضلات ورزشی در شهرستان همچنان 25 درصد نواقص انباشته و پیچ در پیچ باقیمانده که امیدواریم با حمایت همه ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان و تصدی‌گری «غلامرضا خنفری» در راستای حذف آنها گام‌های متعالی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های بالای ورزشی خارج از استان را به شهرستان سرازیر کرد، گفت: امیدوارم جامعه ورزشی آبادان به تمام معنی کلمه با تعامل و حمایت بیش از پیش هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیازهای جوانان مستعد و ورزشکاران منطقه را فراهم کند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول