اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

اقتصاد ورزشی باید در آبادان تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: باید به سمت صنعت ورزش پیش رفت و اقتصاد ورزشی را تقویت و از این راه برای باشگاه‌ها درآمدزایی کرد.

اقتصاد ورزشی باید در آبادان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای ورزش شهرستان آبادان کار بسیاری صورت گرفته و اما همچنان نیازمند تعامل و حمایت بیشتر مسئولان است.

وی با بیان اینکه جایگاه ورزش آبادان به‌عنوان یکی از شهرهای پیشکسوت در ورزش است و باید بیش از پیش تقویت شود، افزود: آبادان استعدادهای مختلف ورزشی را در دل خود نهفته دارد و باید آنها را با حمایت مضاعف بالفعل کرد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: با وجود گذشت سه دوره، پیش از جنگ تحمیلی، دوران بازسازی و امروز، نیاز توسعه به ورزش در آن احساس می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات در خصوص ساخت اماکن ورزشی شهرستان بسیار انجام شده اما کافی نیست و نیاز به حمایت و کار اجرایی بیشتر دارد.

*از معادن ورزشی آبادان می‌توان درهای گرانبهایی استخراج کرد

ایلخاص‌زاده با بیان اینکه جای جای این شهرستان به‌ویژه روستاهای آبادان نیازمند توجه بیشتر در بخش ورزشی‌ست، افزود: از معادن ورزشی آبادان می‌توان درهای گرانبهایی استخراج کرد.

وی با اشاره به اینکه باید جایگاه دوباره والای ورزش آبادان را بازگرداند، خاطر نشان کرد: باید صادر کننده بازیکن در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم نه اینکه تنها بازیکن وارد کنیم.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: باید به سمت صنعت ورزش پیش رفت و اقتصاد ورزشی را تقویت و از این راه برای باشگاه‌ها درآمدزایی کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم "غلامرضا خنفری" چون "خادم‌علی تهذیبی" ورزش شهرستان را به‌سوی ارتقا و تعالی سوق داده و گزارش عملکرد پرباری را از خود به یادگار بگذارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول