اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف استعدادیابی از ورزشکاران جانباز و معلول کشور

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن‌الحجج(ع) در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن‌الحجج(ع) که با هدف استعدادیابی از ورزشکاران جانباز و معلول سراسر کشور در 9 رشته ورزشی برگزار شد، عصر امروز در مشهد به کار خود پایان داد.

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن‌الحجج(ع) در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شرف جواهری، نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان عصر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون برای ورزش جانبازان و معلولان برنامه‌های پشتوانه‌سازی در نظر گرفته است.

وی شهر مشهد را خلاق و نوآور در زمینه ورزش جانبازان و معلولان دانست و عنوان کرد: این شهر نخستین شهری در کشور است که طرح استعدادیابی را برای ورزشکاران ارائه داده است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به برگزاری باشکوه جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) در مشهد اشاره و تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این جشنواره آغاز رشد ورزش جانبازان و معلولان کشور باشد.

جواهری گفت: امیدواریم با برنامه‌های گسترده‌ای که این فدراسیون از هم‌اکنون آغاز کرده است در مسابقات پارالمپیک 2016 موفق به کسب مدال‌های بیشتری نسبت به پارالمپیک 2012 لندن شویم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول