اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان آبیک:

مطالبات پیمانکار دلیل کندی احداث سالن‌های ورزشی آبیک است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبیک گفت: به دلیل مطالبات پیمانکار روند احداث سالن‌های ورزشی روستاهای قشلاق و ناصرآباد کند است.

مطالبات پیمانکار دلیل کندی احداث سالن‌های ورزشی آبیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک مهدی صالحی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: سالن‌های ورزشی روستاهای قشلاق و ناصرآباد از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت است که تاکنون سالن ورزشی روستای قشلاق 95 درصد و سالن ورزشی روستای ناصرآباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ولی به علت مطالبات پیمانکار به دلیل عدم انجام تعهدات وزارت نفت که مجری طرح است، روند اجرای این دو سالن با روند کند در حال اجراست.

وی افزود: در زمینه تکمیل سالن‌ها فقط کف‌پوش سالن ورزشی قشلاق و نیز موتورخانه و کف‌پوش سالن ورزشی ناصرآباد باقی مانده است.

صالحی افزود: برای تکمیل دو سالن مذکور 500 میلیون ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با تحقق تعهدات وزارت نفت هرچه زودتر احداث دو سالن ورزشی روستاهای قشلاق و ناصرآباد به اتمام برسد.

این مسئول بیان کرد: عملیات احداث سالن تیراندازی با 3 میلیارد ریال اعتبار و احداث استخر در محوطه سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهر آبیک با 12 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

رئیس ورزش و جوانان آبیک ادامه داد: امسال احداث دیواره سنگ‌نوردی و حصارکشی سالن ورزشی بعثت به دلیل قرار داشتن در حریم بستر رودخانه را در دستور کار داریم.

صالحی خاطر نشان کرد: همچنین در سال جاری احداث سالن ورزشی در روستای کوندج از توابع بخش مرکزی را در دستور کار داریم.

وی افزود: در نظر داریم در روستای خطایان به دلیل دسترسی روستاهای اطراف به این روستا، سالن ورزشی را در سال‌های آینده احداث کنیم.

زکریا رضوانی بخشدار بخش بشاریات نیز در این جلسه قول مساعد داد که در صورت توافق و مشارکت یکی از خیرین در خصوص احداث سالن ورزشی در یکی از روستاها نتیجه را به اداره ورزش و جوانان آبیک اعلام کند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول