اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن بین 4 تیم برتر کشور

دختران والیبالیست توان قم در ورزش قهرمانی را نشان دادند

خبرگزاری فارس: دختران والیبالیست با حضور در جمع چهار تیم برتر والیبال کشور توان بانوان قمی در ورزش قهرمانی را به نمایش گذاشتند.

دختران والیبالیست توان قم در ورزش قهرمانی را نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم والیبالیست‌های قمی با کسب امتیازات لازم در مرحله مقدماتی خود را به جمع چهار تیم برتر والیبال قهرمانی رده سنی جوانان دسته اول کشور رسانده و بار دیگر توانمندی بانوان قمی در این رشته را ارائه کردند.

دختران والیبالیست قم در حالی که در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور با تیم‌های والیبال دختران جوان استان‌های تهران و لرستان هم‌گروه بودند با یک برد و یک باخت جواز حضور در جمع چهار تیم برتر را کسب کردند.

در دیدارهای مرحله مقدماتی و نهایی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در گروه نخست شش تیم در دو گروه سه تیمی با یکدیگر رقابت کردند.

در حالی که تیم‌های والیبال جوانان تهران، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان و فارس در این مسابقات حضور داشتند و دیدارهای خود را از آغاز هفته جاری به شکل دوره‌ای برگزار کردند، سرانجام تهران و اصفهان به عنوان تیم‌های برتر دو گروه به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

این در حالی است که تیم‌های جوانان دختر قم و فارس نیز به عنوان تیم‌های دوم هر دو گروه موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند و بدین ترتیب در این مرحله قم تیم دوم گروه نخست با اصفهان تیم اول گروه دوم و تهران تیم اول گروه نخست با فارس تیم دوم گروه دوم به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نهایی این رقابت‌ها دختران والیبالیست قم در جدال با تیم جوانان اصفهان در حالی که حریف از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، در سه گیم متوالی در حالی که خوب بازی کردند نتیجه را به میزبان واگذار کرده و راهی بازی رده‌بندی شدند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم‌های والیبال دختران جوان استان‌های تهران و فارس به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار تهرانی‌ها موفق‌تر عمل کرده و با عبور از سد حریف خود رقیب تیم اصفهان در دیدار نهایی شدند.

بدین ترتیب تیم‌های اصفهان و تهران به دیدار فینال راه یافتند و در تلاش برای کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات نیز تیم‌های والیبال دختران جوانان فارس و قم به مصاف یکدیگر رفتند و فارسی‌ها با کسب برتری مقابل قم به مقام سوم دست یافتند و تیم قم نیز به مقام چهارم بسنده کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول