اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خدام در رضوانشهر صورت گرفت

استقبال مردم شیعه و سنی رضوانشهر از خدام حرم رضوی

خبرگزاری فارس: مردم شیعه و سنی رضوانشهر باشکوه خاص به استقبال خدام حرم قدس رضوی رفتند.

استقبال مردم شیعه و سنی رضوانشهر از خدام حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، خدام رضوی ظهر امروز با در دست داشتن پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع) در جمع پرشور مردم سنی و شیعه این شهرستان حضور یافتند.

امام جمعه رضوانشهر در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور خدام حرم قدس رضوی اظهار کرد: خدام حرم قدس رضوی با حضور خود در رضوانشهر این شهر را منور کردند.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی، علاقه و ارادت به امام رضا (ع) و عترت پاک اهل‌بیت (ع) را یکی از ویژگی‌های مسلمانان دانست و تصریح کرد: شیعه و سنی با وحدتی که دارند از خادمان حرم رضوی استقبال می‌کنند.

خدام حرم قدس رضوی با حضور بر مزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. همچنین آنها پس از نیم ساعت مداحی اقدام به پخش نمک تبرک حرم علی‌ ابن ‌موسی‌الرضا (ع) در بین مردم کردند.

دیدار با خانواده‌ شهید اصغر نوری در روستای شفا رود از جمله برنامه‌های سفر خدام حرم قدس رضوی به رضوانشهر بود. مادر شهید اصغر نوری صبح امروز دارفانی را وداع گفت و خادمان پس از قرائت روضه‌ای در مقام این مادر از دنیا رفته، رضوانشهر را به مقصد هشتپر تالش ترک کردند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول