اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان

کمیته استقبال ورزشکاران مدال‌ آور پارالمپیک لندن در خرم‌آباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار لرستان کمیته استقبال و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور لرستانی در پارالمپیک لندن در خرم‌آباد برگزار شد.

کمیته استقبال ورزشکاران مدال‌ آور پارالمپیک لندن در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان ظهر امروز در نشست کمیته استقبال و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور پارالمپیک لندن در خرم‌آباد، گفت: موفقیت‌های بزرگ ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک لندن و اهتزاز چندین باره پرچم مقدس ایران اسلامی در این رقابت‌ها نیز نشان دهنده گوشه دیگری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این کشور است.

حبیب‌الله دهمرده افزود: بر همین اساس تقدیر و تجلیل از ورزشکاران و قهرمانانی که موجب سربلندی و افتخار ایران و ایرانی در جهان می‌شوند و با تلاش و کوششی شبانه‌روزی و مستمر و تحمل سختی‌های فراوان در رقابت با کشورهای صاحب قدرت و امکانات، برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند، اقدامی مهم و ضروری است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

استاندار لرستان گفت: کسب چهار مدال رنگی توسط ورزشکاران معلول و جانباز لرستانی در رقابت‌های پارالمپیک لندن نشان دهنده استعدادهای ورزشی موجود در این استان و هم‌چنین نتیجه‌بخش بودن اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در حوزه ورزش است، تا مردم استان لرستان امسال شاهد موفقیت‌های بزرگی در میادین ورزشی جهان از جمله قهرمانی فوتسال دانش‌آموزی در رقابت‌های جام جهانی، صعود تیم فوتبال گهر به لیگ برتر، درخشش ورزشکاران لرستانی در المپیک و پارالمپیک باشند.

مراسم استقبال از قهرمانان پارالمپیک لندن عصر امروز در فرودگاه خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول