اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه کرامت

نیشابور به استقبال یازدهمین جشنواره فیلم «رأفت» می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت امام رضا (ع) یازدهمین جشنواره فیلم «رأفت» از 4 لغایت 7 مهر 91 در نیشابور برگزار می‌شود.

نیشابور به استقبال یازدهمین جشنواره فیلم «رأفت» می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس مشهد، به نقل روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، از مسعود سلیمانی‌سپهر اظهار کرد: با توجه به دهه کرامت و در راستای نهادینه کردن فرهنگ رضوی در جامعه و کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری تمام هنرمندان در برگزاری جشنواره‌های فیلم در سالیان گذشته، امسال نیز به اهتمام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران در نیشابور جشنواره فیلم «رأفت» را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: شرکت برای عموم علاقه‌مندان و هنرمندان آزاد است و هر هنرمند می‌تواند اثر خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در انجمن سینمای جوان دفتر نیشابور حداکثر تا 2 مهر 91 ارسال کند.

سلیمانی‌سپهر افزود: دبیر بخش فیلم را مسعود سلیمانی‌سپهر معاون انجمن سینمای جوان دفتر نیشابور عهده‌دار است و داوری آثار توسط رضا شیخلانی، حمید ناصری‌مقدم و حمید نبی‌زاده صورت می‌پذیرد و از 4 لغایت 7 مهر 91 در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از  5 الی7 بعد از ظهر فیلم‌ها اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعات فرهنگ رضوی، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف و بخش آزاد برگزار می‌شود و در حاشیه برگزاری این جشنواره جلسات نقد و بررسی برگزار می‌شود.

سلیمانی‌سپهر تصریح کرد: این جشنواره 7 مهر 91 هم‌زمان با دهه کرامت به ‌کار خود پایان داده و به آثار و نفرات برتر در هر رشته جوایزی ارزنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول