اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

اهواز میزبان کاروان خدام آستان قدس رضوی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز گفت: کاروان خدام آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت با هدف بسط و ترویج فرهنگ رضوی در این کلانشهر حضور می‌یابند.

اهواز میزبان کاروان خدام آستان قدس رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی صبح امروز امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه کرامت اظهار داشت: این کاروان سه شنبه چهارم مهرماه وارد اهواز می‌شوند و در مسجد آیت‌الله موسوی‌جزایری مورد استقبال مردمی قرار می‌گیرند.

وی افزود: جشن‌های بزرگ رضوی با عنوان زیر سایه خورشیدی در چهار منطقه اهواز شامل مسجد جواد الائمه، منطقه زرگان، ملاشیه و عین دو برگزار می‌گردد و خدام حرم حضرت امام رضا (ع) به منظور عیادت از بیماران صعب العلاج در بیمارستان‌های شفا، امیرالمومنین(ع)، گلستان و طالقانی اهواز حضور می‌یابند.

فرماندار اهواز برگزاری مراسم جشن‌های ملی پسران و دختران، حضور در گلزار شهدا و حضور در آسایشگاه جانبازان را از دیگر برنامه‌های کاروان خدام حرم رضوی در اهواز عنوان کرد.

فدعمی با اشاره به اینکه مردم خوزستان و شهرستان اهواز همیشه عشق و ارادت خود را به ولایت و ائمه اطهار ثابت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: جشن‌های دهه کرامت با حضور گسترده مردم اهواز برگزار خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن‌های دهه کرامت ضروری دانست و افزود: ما ایرانیان که مفتخر به میزبانی از حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاه‌چراغ(ع) هستیم باید در راستای گسترش عطر معنویت در فضای عمومی جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های آن بزرگواران بیش از پیش تلاش کنیم و بدین وسیله ارادت خود را به این ائمه معصوم (ع) ابراز کنیم.

از 28 شهریور مصادف با یکم ذی القعده میلاد حضرت معصومه (س) تا 7 مهر، 11 ذی القعده روز میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول