اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

شهرداری یاسوج با همه توان به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج گفت: در هفته دفاع مقدس وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهیم چرا که هر چه داریم به برکت دفاع مقدس است.

شهرداری یاسوج با همه توان به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی ظهر امروز در ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در روز 31 شهریور ماه سال جاری سیستم دولتی حمل و نقل عمومی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا افرادی که تمایل به شرکت در برنامه‌های این هفته را دارند به راحتی بتوانند حضور پیدا کنند.

شهردار یاسوج، دفاع مقدس را فرهنگی غنی خواند و تاکید کرد: شهرداری یاسوج همواره در مسائل فرهنگی از پیشگامان بوده و خواهد بود.

وی گفت: یکی از فعال‌ترین پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرداری یاسوج است که به صورت جدی و منسجم در برنامه‌های دفاع مقدس شرکت می‌کند.

نگین‌تاجی ادامه داد: بخش زیادی از وظایف محوله به شهرداری یاسوج به کمک نیروهای بسیجی این پایگاه انجام می‌شود و این ظرفیت بزرگی است که این واحد مدیریتی از آن بهره می‌برد.

شهردار پایتخت طبیعت ایران با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس، از ضرورت پرداختن به آن گفت و بیان کرد: بدون شک هفته دفاع مقدس فرصتی است تا واقعیت‌های جنگ و آرمان‌های انقلاب و اسلام به مردم به ویژه نسل جوان گفته شود.

وی تصریح کرد: همانند سال‌های گذشته آماده همکاری و انجام وظایف محوله در این هفته هستیم.

شهردار یاسوج گفت: مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شهرداری یاسوج برگزار می‌شود تا این عزیزان بدانند که فراموش نشده‌اند.

نگین‌تاجی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس سرمایه‌ای ارزشمند برای این نظام است، خاطرنشان کرد: بدون شک پاسداشت این هفته وظیفه و رسالت یک یا چند دستگاه نیست و همگی باید در این هفته مشارکت جدی داشته باشیم.

این مسئول در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرداری یاسوج در مدت باقی‌ مانده، برای نصب بیلبورد و بنرهای تبلیغاتی و فرهنگی آمادگی کامل دارد و در هفته دفاع مقدس به ویژه در رژه سراسری آن حضور فعال خواهد داشت.

شهردار یاسوج یادآور شد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، بخش دولتی ناوگان حمل و نقل عمومی، مردم را به صورت رایگان جابه‌جا می‌کند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول