اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان و اقشار مختلف مردم

مردم لرستان از ورزشکاران پارالمپیک لندن استقبال کردند

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار لرستان و اقشار مختلف مردم استقبال از قهرمانان لرستانی در مسابقات پارالمپیک لندن آغاز شد.

مردم لرستان از ورزشکاران پارالمپیک لندن استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، لحظاتی پیش ر ورزشکاران لرستانی که در مسابقات پارالمپیک لندن مقام کسب کردند، در میان استقبال پرشور مردم لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شدند.

این استقبال از فرودگاه خرم‌آباد به سمت میدان امام حسین، میدان امام به طرف استانداری لرستان در حال برگزاری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان لحظاتی پیش در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات پارالمپیک لندن لرستانی گفت: حدود 17 درصد از مجموع مدال‌های کسب شده تیم ملی معلولان و جانبازان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های پارالمپیک لندن، توسط قهرمانان لرستانی حاضر در تیم کسب شده است.

حسن شریعت‌نژاد افزود: چهار ورزشکار جانباز و معلول استان لرستان امسال در قالب تیم ملی معلولان و جانبازان ایران در رقابت‌های پارالمپیک لندن حضور داشتند که این قهرمانان در مجموع موفق به تصاحب چهار مدال رنگی در رشته‌های مختلف ورزشی شدند.

وی اظهار داشت: از مجموع چهار ورزشکار قهرمان لرستانی حاضر در این دوره از رقابت‌های پارالمپیک، سه ورزشکار آن برای نخستین بار موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شدند و یکی از ورزشکاران لرستانی با توجه به شرایط و نخستین حضور در این رقابت‌ها به رغم کسب عنوان در رده‌بندی انفرادی، متاسفانه موفق به کسب مدالی نشد.

محسن کاییدی، قهرمان لرستانی در این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار به عنوان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران کشور موفق به کسب دو نشان طلا و نقره از رقابت‌های پرتاب نیزه و پرتاب وزنه شد.

هم‌چنین کامران شکری‌سالاری نیز در رشته پرتاب نیزه موفق به کسب گردن‌آویز نقره شد و فرزاد سپهوند نیز موفق به کسب مدال برنز رشته پرتاب دیسک شده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول