اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس

شهرداری خرم‌آباد به استقبال ماه مهربان می‌رود

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد از آغاز طرح استقبال از مهر ماه ویژه بازگشایی مدارس در خرم‌آباد خبر داد.

شهرداری خرم‌آباد به استقبال ماه مهربان می‌رود

 هرمز نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه آغاز فصل پاییز در میهن عزیزمان با فصل شکوفایی علم و دانش قرین است، گفت: شور و نشاط دانش‌آموزان و دانشجویان برای بازگشایی سال تحصیلی جدید، چهره شهر را در شور و نشاطی آمیخته با تغییر فصل همراه می‌کند، پس در همین خصوص شهروندان و آینده‌سازان میهن اسلامی شایسته خدمت‌رسانی مطلوب توسط کلیه نهادها هستند.

وی با تاکید بر اینکه با شکوه برگزار شدن فصل بازگشایی مدارس نیازمند تمهیدات و تدابیر لازم در زمینه‌های مختلف است، افزود: با برنامه‌ریزی و ابلاغ وظایف هر یک از مناطق، سازمان‌ها و ادارات زیر مجموعه شهرداری و تاکید بر حسن انجام کار سعی خواهیم کرد، خدمات در خور شأن تعلیم و تربیت از خود نشان دهیم.

شهردار خرم‌آباد با تشریح ابعاد مختلف این طرح اظهار داشت: در راستای این طرح از هم‌اکنون از انجام حفاری‌های سطح شهر تا نیمه دوم مهر ماه جلوگیری به عمل خواهد آمد و کلیه واحدهای ذی‌ربط در جهت رفع حوادث غیر مترقبه احتمالی تجهیز و آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

نصیری افزود: توجه به بخش حمل و نقل همگانی و مهیا نمودن بسترهای لازم از دیگر بخش‌های طرح استقبال از مهر در شهرداری است.

وی در این زمینه تعمیر و سرویس و نظافت ماشین آلات و تقویت سیستم اتوبوسرانی و نظارت و کنترل مستمر به خصوص در محل‌هایی که کاربری‌های آموزشی بیشتری وجود دارد، را در ارایه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان موثر دانست.

نصیری ضمن اشاره به آذین‌بندی و نورپردازی میادین و خیابان‌ها از تهیه بروشورها و تراکت‌های جذاب آموزشی متناسب در خصوص موارد پیشگیری و کنترل آتش‌سوزی در مدرسه و منزل، بازرسی و کنترل مدارس در زمینه امکانات، تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی و رفع کمبودهای موجود در خصوص ایمنی و مقابله با آتش سوزی را هم از دیگر ابعاد طرح استقبال از مهر دانست.

شهردار خرم‌آباد افزود: جشن بازیافت از دیگر برنامه‌های فرهنگی این طرح است که با برگزاری جشن و نمایش و توزیع هدیه و بسته‌های آموزشی، بهداشتی در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود و علاوه بر آن آماده‌سازی پارک‌ها و گل کاری اطراف فضاهای آموزشی، تهیه بروشورهای آموزشی در خصوص توسعه فضای سبز، خط کشی عابر پیاده در اطراف مدارس خیابان‌های اصلی از برنامه‌های جانبی این طرح قلمداد است.

وی افزود: با توکل بر خداوند منان شهردار و معاونان شهرداری خرم‌آباد با حضور در مدارس شهر به ویژه مدارس مناطق محروم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در‌می‌آورند.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول