اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد استقبال از مهر کرج خبر داد

برگزاری مراسم نمادین و متمرکز استقبال از مهر در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد استقبال از مهر شهرداری کرج از برگزاری مراسم نمادین و متمرکز بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در 12 مدرسه مناطق 12 گانه شهرداری کرج خبر داد.

برگزاری مراسم نمادین و متمرکز استقبال از مهر در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،‌  سعید صفری اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس طی هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، اقدامات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان انجام شده است.

وی افزود: در این زمینه هر گونه ساخت و ساز در املاک متعلق به آموزش و پرورش صرفا طی هماهنگی با معاون شهرسازی و معماری، مدیر منطقه و مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز صورت می‌گیرد که مسئولان کنترل و نظارت باید ساخت و ساز در این املاک را مستقیم به مدیر منطقه گزارش کنند.

این مسئول عنوان کرد: تمام مکاتبات ادارات آموزش و پرورش با مجموعه شهرداری صرفا با حوزه معاونت خدمات شهری به منظور هماهنگی با مناطق و معاونت‌ها صورت می‌گیرد.

صفری ادامه داد: لیست و نقشه تمامی مدارس به منظور اعمال ماده پنج قانون شهرداری‌ها درباره 20 درصد فضای اماکن آموزشی به تجاری از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به معاونت خدمات شهری شهرداری ارسال شده تا ضمن بررسی کارشناسی، اقدامات لازم برای طرح در کمیسیون ماده پنج از طریق معاونت شهرسازی و معماری شهرداری انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: تمام مدیران مناطق 12 گانه شهرداری کرج موظف هستند تا پایان شهریور ماه جاری یک یا دو قطعه زمین با کاربری آموزشی را در محدوده منطقه خود شناسایی و به شهرداری ارسال کنند.

وی اعلام کرد: همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان هر چه سریع‌تر در هر منطقه از شهرداری دو مدرسه را معرفی کند تا برای بازگشایی مدارس و استقبال از مهر از سوی شهرداری کرج رنگ آمیزی و زیباسازی شود.

این مسئول از برگزاری همایش مشترک شهرداران مدارس و شهرداران مناطق طی هماهنگی ادارات آموزش و پرورش با مناطق 12 گانه شهرداری خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی قرار است که در 12 مدرسه در سطح مناطق 12 گانه شهرداری مراسم بازگشایی مدارس با حضور مدیران مناطق، معاونان و سایر مسئولان محلی در ابتدای مهر برگزار شود.

صفری اذعان داشت: لازم است سازمان‌های وابسته به شهرداری مطالب آموزشی مدیریت شهری را به منظور درج در کتب پیک نوروزی سال آینده تهیه و از سوی حوزه خدمات شهری به اداره آموزش و پرورش ارائه دهند.

رئیس ستاد استقبال از مهر شهرداری کرج متذکر شد: اداره کل آموزش و پرورش در خصوص واگذاری هرگونه زمین از سوی شهروندان به آموزش و پرورش حتما از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مرکز استعلام کنند تا کاربری زمین مشخص شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول