اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه عنوان کرد

دهدشت آماده استقبال از کاروان ورزشی «جاده ولایت»

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: شرایط لازم برای استقبال پرشور از کاروان ورزشی«جاده ولایت» در شهر دهدشت مهیا شده است.

دهدشت آماده استقبال از کاروان ورزشی «جاده ولایت»

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی برومند صبح امروز در جلسه توجیهی استقبال از کاروان «جاده ولایت» که با حضور هیئت‌های ورزشی کهگیلویه برگزار شد، اظهار داشت: عشق و ارادت مردم ما به ائمه در همه دوران‌ها زبانزد همگان بوده و هست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: کاروان دوندگان جاده ولایت حرکت خود را از بصره عراق شروع کرده و تا مشهد مقدس طی مسیر خواهند کرد.

برومند با بیان اینکه گذشتن امام رضا از شهر و دیار ما افتخار بزرگ و وصف ناشدنی است، اضافه کرد: باید با تمام توان و انرژی برای استقبال از این کاروان که پیاده به پابوس امام رضا (ع) می‌روند سنگ تمام بگذاریم.

وی یادآور شد: در سال گذشته که کاروان از حرم تا حرم از شهر دهدشت گذشتند مورد استقبال پرشور مردم و مسئولان قرار گرفتند به گونه‌ای که همه اعضای آن کاروان در پایان مسیر استقبال و تدارکات دهدشت را بهترین و با کیفیت‌ترین نقطه از نظر استقبال عنوان کردند.

این مقام مسئول در اداره ورزش و جوانان با بیان این مطلب که اگر ما در این استقبال فعالیت و تلاشی کنیم قطعا اجر این کار را از امام رضا خواهیم گرفت، اظهار داشت: امیدواریم که همه هیئت‌های ورزشی مانند گذشته در این استقبال سنگ تمام بگذارند.

وی بیان داشت: کاروان ورزشی«جاده ولایت» عصر پنج‌شنبه همین هفته در دهدشت خواهند بود و سپس از طریق جاده دهدشت به باغچه سادات به سمت حرم امامزاده علی حرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کاروان جاده ولایت علاوه بر استقبال، اسکان و بدرقه نیز خواهند شد، عنوان کرد: از بخشداران و دهیاران نیز انتظار می‌رود که در حد توان از این کاروان استقبال کنند و موجبات آسایش این کاروان را در منطقه خود فراهم کنند.

برومند در پایان اذعان داشت: تعداد اعضای کاروان جاده ولایت 30 نفر بوده و تمام هزینه‌های استقبال، اسکان و بدرقه این عزیزان بر عهده اداره ورزش و جوانان است و در مراسم استقبال و اسکان برنامه‌هایی از قبیل اسب‌سواری، شاهنامه‌خوانی، مولودی‌خوانی، سخنرانی و نماز جماعت نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول