اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت:

حضور معلمان در نماز بهترین الگو برای دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در سال جاری موقع نماز ظهر از اول مهر ماه همراه با مساجد صدای اذان از مدارس شنیده می‌شود و حضور معلمان در نماز بهترین الگو برای دانش‌آموزان است.

حضور معلمان در نماز بهترین الگو برای دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالله عسکری ظهر امروز در جلسه توجیهی ملی مهر در جمع مدیران مدارس و مجتمع‌های این شهرستان اظهار داشت: مدیران خوب را از پروژه مهر می‌توان شناخت.

وی افزود: دیوارها و راهروهای مدارس جای آموزش است و توانایی هر مدیر از ظاهر مدرسه مشخص است و میزان پیشرفت مدارس بستگی به میزان ظرفیت مدیران دارد.

عسکری تصریح کرد: انسان‌های با صداقت نزد خداوند محبوب‌تر هستند و به همین دلیل بر مشکلاتشان فائق می‌آیند.

وی با بیان اینکه هیچ جایگاهی بالاتر از معلمی نیست، خاطرنشان کرد: پروژه مهر فقط هزینه کردن نیست.

رئیس آموزش و پرورش جیرفت با اشاره به بعضی مشکلات فضای آموزشی مدارس گفت: با توجه به اینکه یک پایه به مدارس ابتدایی اضافه شده تدبیر ویژه مدیران در این مدارس را می‌طلبد.

عسکری اذعان داشت: حتی‌الامکان باید سعی شود مدارس به شیفت صبح منتقل شوند.

وی افزود: ما باید در راستای سیاست‌های آموزش و پرورش حرکت کنیم.

عسکری با بیان اینکه ساماندهی فضاهای آموزشی باید در این مدت باقیمانده انجام شود، افزود: مدیر موفق مدیری است که مشکلاتش را خود حل کند.

وی با بیان اینکه دانایی‌های خود را به دارایی تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: در سال جاری موقع نماز ظهر از اول مهر ماه همراه با مساجد صدای اذان از مدارس شنیده می‌شود.

عسکری تصریح کرد: بحث نماز باید در اولویت قرار بگیرد، زنگ نماز مشخص باشد و مدیران و معلمان نیز در برپایی نماز شرکت داشته باشند.

وی بیان داشت: با توجه به جایگاه معلم در جامعه ما باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم و حضور معلمان در نماز بهترین الگو برای دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه سعی کنید از اسراف جلوگیری شود، اظهار داشت: دشمن با تمام ابزار در راستای تحریم ایران استفاده می‌کند و ما باید از این امتحان سربلند بیرون بیاییم و به یاد داشته باشیم کسانی بودند که برای ماندگاری این نظام جان خود را تقدیم کردند.

عسکری با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی به سوی رشته‌های فنی و حرفه‌ای گفت: در اول مهر جشن بازگشایی در تمام مدارس برگزار می‌شود و دو روز قبل هم جشن شکوفه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران بر توزیع کتاب‌ها نظارت داشته باشند، بیان داشت: در مدارس و مجتمع‌های روستایی در روز اول مهر ماه سال جاری حتماً باید دفترچه‌هایی که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده توزیع شود.

عسکری با بیان اینکه بحث روستا مرکزی با جدیت پیگیری شود، افزود: در مواردی که نیاز است سرویس ایاب و ذهاب گذاشته شود، اعلام می‌کنیم تا تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول