اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

معلمان ششم ابتدایی با آمادگی وارد کلاس می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی استان کرمان آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند و با آمادگی کامل به سرکلاس درس می‌روند.

معلمان ششم ابتدایی با آمادگی وارد کلاس می‌شوند

ابراهیم شیخ‌بهائی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی استان کرمان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی با اشاره به تغییرات کتب درسی دوم و ایجاد پایه ششم ابتدایی ابراز داشت: معلمان این دو پایه آموزشی در شهرستان و مناطق استان کرمان نیز ساماندهی شده‌ و آماده تدریس هستند.

شیخ‌بهائی از توزیع کتاب‌های درسی پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی به همراه کتاب درسی رشته‌های فنی و حرفه‌ ای و کاردانش از ابتدای مهر ماه در مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین از توزیع کتاب‌های درسی پایه دوم و ششم برای معلمان این پایه‌ها در سراسر این خطه خبر داد.

شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها باشکوه همیشگی با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان کرمان برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با هدف کمک به هم‌نوعان خود حس نوعدوستی را طی روزهای پنجم تا هفتم مهر ماه در مدارس استان کرمان به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای ورود دانش‌آموزان به مدرسه در سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان ورودی پایه اول دبستان در روز چهارشنبه 28 شهریور ماه برای نخستین‌بار وارد مدرسه می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: جشن شکوفه‌ها با حضور اولیا و مسئولان شهرستانی و منطقه‌ای در مدارس ابتدایی استان کرمان برگزار می‌شود.

شیخ‌بهایی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز بازگشایی مدارس افزود: روز شنبه اول مهر ماه سال جاری، دانش آموزان تمام پایه‌ها و همچنین پایه ششم ابتدایی وارد مدرسه می‌شوند.

وی از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس استان کرمان خبر داد و گفت: این مراسم در شهرستان‌ها، مناطق و مرکز استان کرمان در یک مدرسه به صورت نمادین و با حضور اولیای دانش‌آموزان و مسئولان استان، شهرستان و منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول