اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از مرگ مغزی

معلم مازندرانی به 4 نفر زندگی دوباره بخشید

خبرگزاری فارس: 5 عضو بدن سید حسن گلین سیدی معلم جوان عباس‌آبادی که در یک سانحه رانندگی پس از 3 روز بی‌هوشی و کما دچار مغز مرگی شد، با موافقت خانواده‌اش به بیماران نیازمند اهدا شد.

معلم مازندرانی به 4 نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس آباد، مرحوم حسن سیدی همزمان با تولد فرزندش تصادف کرده و به دنبال آن به کما رفت.

وی فارغ‌التحصیل رشته ریاضی محض دانشگاه پیام نور رامسر بود که به دلیل حسن اخلاق و نیز کوشایی در تحصیل همیشه از سوی خانواده و دوستانش مورد تحسین قرار می‌گرفت.

مرحوم گلین سیدی یک ‌سال قبل در آزمون پذیرش نیرو آموزش و پرورش  قبول و در این یک سال تدریس ، مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش و نیز شاگردانش قرار گرفت که به موجب آن قرار شد که از اول مهر به آرزوی دیرینه‌اش رسیده و به عنوان دبیر ریاضی در مدارس عباس‌آباد به تدریس بپردازد.

این معلم 33 ساله عباس آبادی، ساعت 22 شنبه 14 شهریور 91 در یک سانحه رانندگی به کما رفته و پس از سه روز بی‌هوشی، دچار مرگ مغزی شد.

اعضای بدن مرحوم سید حسن گلین سیدی توسط گروه پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی تهران به بیماران نیازمند به پیوند اعضا داده شد.

به گزارش فارس، خانواده گلین سیدی با رضایت کامل با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کرده و گفتند: بخشندگی از وی‍ژگی‌های بارز سید حسن بود و ما کاری را انجام می‌دهیم که حسن همیشه به آن تمایل و اعتقاد داشت.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول