اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش تصویری ـ تشریحی فارس

بهره‏برداری از پل معلم سمنان نزدیک است/ کارها با قوت ادامه دارد

خبرگزاری فارس: گزارش خبرنگار فارس از روند ساخت پل معلم سمنان، از بهره‏برداری این پروژه مهم عمرانی در سمنان در آینده نزدیک حکایت دارد.

بهره‏برداری از پل معلم سمنان نزدیک است/ کارها با قوت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قطعه‏های مختلف پل معلم سمنان در نزدیکی میدان امیرکبیر این شهر و کارگاه این پل در دست ساخت است و پیشرفت این طرح صبح امروز مورد بازدید نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس در حاشیه بازدید از روند اجرای این پروژه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: ساخت پل روگذر میدان معلم سمنان که یکی از مهم‏ترین طرح‏های عمرانی این شهر محسوب می‏شود، با قوت و بدون هیچ وقفه‏ای ادامه دارد.

علی‏رضا خسروی گفت: ساخت پل روگذر میدان معلم سمنان یک پروژه مهم ترافیکی در این شهر محسوب می‏شود و از روند اجرای این طرح رضایت داریم.

وی افزود: ساخت قطعه‏های مختلف نخستین پل زیرقوسی درون‏شهری کشور در سمنان طبق برنامه زمان‏بندی پیش‏بینی شده در دست انجام است و پیمانکاران پروژه جدیت خاصی در اجرای این طرح دارند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارگاه مجهزی برای اجرای این پروژه در حوالی میدان امیرکبیر سمنان و در زمین اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان راه‏اندازی شده است.

خسروی افزود: قطعه‏های مختلف پل معلم سمنان در این کارگاه ساخته و به محل نصب حمل می‏شود تا در سطح شهر مشکل چندانی در تردد مردم رخ ندهد.

وی اضافه کرد: ساخت عرشه اصلی پل معلم سمنان در کارگاه رو به اتمام است و این بخش نیز به زودی نصب و تکمیل می‏شود.

به گزارش فارس؛ بر اساس اعلام شهردار سمنان، تا پایان شهریور ماه دو خط از پل به اتمام و پل معلم سمنان تا دهه فجر امسال به بهره‏برداری می‏رسد.

اعتبار ساخت پروژه پل روگذر معلم سمنان، 80 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول