اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

کشورهای عربی کالاهای غربی‌ها را تحریم کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشورهای عربی باید آمریکا و اسرائیل را تحریم کنند و کالا و جنس‌های مورد نظر خود را از کشورهای دیگر تهیه کنند.

کشورهای عربی کالاهای غربی‌ها را تحریم کنند

محمداسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: اقدامات چند روز اخیر مردم کشورهای مسلمان منطقه نظیر راهپیمایی و آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی واکنش بسیار خوبی به انتشار فیلم موهن علیه پیامبر (ص) بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مسئولان سیاسی کشورهای منطقه سال‌ها پیش جلوی این بی‌حرمتی‌ها را گرفته بودند، قطعا امروز چنین نمی‌شد و کسی جرئت اهانت به پیامبر اسلام (ص) را پیدا نمی‌کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید عاملان اصلی این جنایات یعنی کاریکاتوریست دانمارکی، کشیش دیوانه آمریکایی و کارگردان آمریکایی را مجازات کنند حتی اگر مسئولان کشورهای آنها بگویند که ما دخیل نبودیم و شهروندانمان این کار را انجام داده‌اند. اگر بن علی و مبارک به آمریکا بها و باج نمی‌دادند، امروز شاهد این بی‌احترامی‌ها نبودیم.

کوثری در ارتباط با وظایف سران کشورهای مختلف و به‌ویژه اسلامی منطقه در برابر انتشار این گونه فیلم‌های موهن بیان داشت: مسئولان کشورها اگر می‌خواهند کار مفیدی انجام دهند باید آمریکا و اسرائیل را تحریم کرده و جنس‌ها و کالاهای مورد نیاز خود را از آنها خریداری نکنند.

مسئولان عربستان خود را به اصطلاح خادم حرمین شریفین می‌دانند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان قطر و عربستان کارشکنی می‌کنند، ابراز داشت: ما در کشور عربستان سعودی شاهد رفت و آمد آسان غربی‌ها هستیم و می‌دانیم که این‌ها پادوی آمریکا هستند و به اصطلاح اسم خود را خادم حرمین شریفین گذاشته‌اند و ادعای مسلمانی می‌کنند در صورتی که مسلمان نباید فخرفروشی کند.

وی در ادامه در ارتباط با وظایف مسلمانان در برابر این‌گونه اقدامات دشمنان تأکید کرد: نه تنها مسلمانان بلکه معتقدین به حقوق بشر باید تظاهرات کنند و با آتش زدن پرچم آمریکا اعتراض خود را نشان داده و آنها را به زانو دربیاورند تا دیگر مرتکب چنین خطای بزرگی نشوند.

کانادا بالاخره به ایران محتاج می‌شود

کوثری در ارتباط با تعطیلی سفارت کانادا در ایران ابراز داشت: مطمئن باشید آنها همانند دفعات گذشته پشیمان شده و مجددا به ایران بازمی‌گردند چرا که ما به آنها نیاز نداریم بلکه آنها به ما محتاج هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: آنها در وضعیت اقتصادی مناسبی قرار ندارند و طبق آخرین آمار در 25 سفارت خود در کشورهای مختلف جهان تغییراتی را ایجاد کرده‌اند تا حداقل مخارجشان کمتر بشود و بتوانند کانادا را اداره کنند.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی سفارت کانادا به نفع ایران هم شد، تأکید کرد: اتفاقا تعطیل شدن سفارت کانادا به‌ نفع ایران نیز است، چرا که آنها جاسوسی می‌کردند و ایرانیان مقیم کانادا که هم‌اکنون در شرایط سختی زندگی می‌کنند هم باید بدانند که مسبب اصلی این گرفتاری‌ها دولت کانادا است زیرا آنها این تصمیم را گرفته و خواستار تعطیلی سفارتشان در جمهوری اسلامی ایران شدند.

ما با هیچ کشوری قطع رابطه نکرده‌ایم

کوثری در ادامه تصریح کرد: آنها خیال کردند که با تعطیلی سفارتشان در ایران ما به آنها التماس می‌کنیم که برگردند اما این کانادا است که محتاج ماست و در واقع ما نیازی به آنها نداریم. ما با هیچ کشوری غیر از رژیم اشغالگر قدس قطع رابطه نکرده‌ایم و حتی در سال 59 هم آمریکا با ما قهر کرد و ما نیز به کسب موفقیت‌های خود ادامه دادیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای آمریکا و اسرائیل به این دریافت رسیده‌اند که مسلمانان دیگر از آنها نمی‌ترسند و آنها نیز با انجام چنین کارهایی می‌خواهند بگویند که ما هم قدرتمندیم در حالی که هیچ یک از کشورهای جهان از آمریکا نمی‌ترسند و با آن مقابله می‌کنند.‌ 

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول